אינייסטה: "לא רציתי לשחק נגד בארסה, סיום הקריירה עוד רחוק"

אינייסטה. לא חושב על פרישה | CHARLY TRIBALLEAU/AFP via Getty Images

קשרה של ויסל קובה הסביר את הבחירה ביפן: "לא היה הגיוני עבורי להישאר באירופה. רציתי לראות כדורגל שונה במדינה אחרת". על מסי: "הוא הטוב מכולם, גם אם רונאלדו כובש במספרים דומים" וגם: מה הוא חושב על זלאטן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אנדרס אינייסטה כבר בן 36, אבל עולם הכדורגל רוצה שימשיך לשחק לנצח. קשרה של ויסל קובה היפנית סיפק ראיון באיטליה וסיפר שסיום הקריירה עדיין רחוק, חזר על שאיפתו להיות מאמן וגם שיבח שוב את ליאו מסי. מעבר לכך הוא חילק שבחים גם לזלאטן איברהימוביץ' וחזר להחלטה לעזוב את ברצלונה.

"לא רציתי שיווצר מצב שאשחק נגד ברצלונה בשום מסגרת ולכן לא היה הגיוני עבורי להישאר באירופה", אמר אינייסטה. "עזבתי אחרי שהבנתי שנתתי הכל עבור ברצלונה, רציתי לראות כדורגל שונה במדינה אחרת ואפילו להמשיך לצמוח כשחקן. אני שמח שבברצלונה הייתי לצד אנשי המקצוע הטובים ביותר.

המשך הקריירה: "אני מרגיש טוב, שמח, אני רוצה להמשיך ולשחק והליגה ביפן הפתיעה אותי מאוד, היא תחרותית. אני מרגיד שאני יכול להמשיך ובעתיד ארצה להיות מאמן, אנסה את זה".

אינייסטה נפרד. "לא רציתי לשחק נגד בארסה" | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

על מסי: "מדברים הרבה על מסי, מבחינתי הוא מספר אחד כי יש לו הכל. הוא כובש, הוא מבשל, יש לו רוח קבוצתית, הוא עובר שחקנים בקלות והוא כל כך חכם. הוא מכריע כמעט בכל המשחקים ועושה זאת במשך שנים. מעולם לא ראיתי שחקן מכריע וחזק כמו מסי. לכל אחד יש את ההעדפה שלו אך ליאו הוא שונה, אי אפשר להגיע אליו. מבחינתי הוא וכריסטיאנו רונאלדו כלל לא דומים גם אם מספר השערים שלהם די זהה".

על זלאטן: "הוא יכול לשחק בכל קבוצה, בכל מערך ועם כל שחקן. זלאטן מהווה ערך מוסף, הוא מהטובים בעולם. שיתוף הפעולה איתו הוא זיכרון נהדר עבורי על אף שהחוויה שלו בברצלונה לא הייתה קלה".

משחקי הקלאסיקו נגד ריאל מדריד בתקופת ז'וזה מוריניו תמיד היו סוערים. גמר גביע ב-2011, חצי גמר ליגת האלופות באותה השנה ומאבקי אליפות וכן מפגשים בסופר קופה הספרדי. הספרדי שחזר: "אני זוכר שהמשחקים היו מאוד מסובכים, ההרגשה הייתה כמו בקרב. אני לא מכיר אותו באופן אישי ולא יודע איך הוא עובד, הוא מעולם לא אימן אותי אבל אני לא יכול להגיד שהוא לא מאמן נהדר".

אינייסטה עם מסי | Alex Caparros/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי