דיווח: ניימאר סיכם עם פ.ס.ז' על עזיבתו בתום העונה

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

על פי "אס" וכלי תקשורת בספרד, הובטח לחלוץ שלא יערימו קשיים אם תתקבל מברצלונה הצעה לרכישתו. הערכה: קוטיניו ו/או גריזמן יעשו את הדרך ההפוכה לצרפת

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן שבה לאחרונה לאימונים לקראת חזרת ליגת האלופות בחודש הבא וכמובן שגם ניימאר חזר מברזיל ולוקח חלק פעיל בהכנות אלופת צרפת לרבע גמר המפעל היוקרתי שייערך בפורטוגל, אבל האם, כמו בכל קיץ בשנים האחרונות, הוא מנסה להתיר את חוזהו כדי לחזור לברצלונה?

על פי דיווח הבוקר (ראשון) בכלי התקשורת בספרד ובראשם "אס", ניימאר הגיע עם ראשי פריז סן ז'רמן לסיכום על כך שבמועדון לא יערימו קשיים על עזיבתו בחזרה לברצלונה בתום העונה הנוכחית, משמע לקראת חודש ספטמבר, שלוש שנים אחרי שנרכש מהקטלונים תמורת 222 מיליון יורו.

כזכור, בשנה שעברה נוהלו שיחות רשמיות בין הצדדים ונראה היה כי ברגע האחרון יימצא המתווה שיאפשר לברזילאי לשוב לקטלוניה, אלא שב-30 באוגוסט הודיע המנהל המקצועי לאונרדו כי על אף הצעה רשמית מברצלונה, היא נדחית על הסף כל עוד לא ימולאו כל דרישות המועדון.

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ברצלונה קיוותה לצרף את לאוטרו מרטינס, אולם בשבועות האחרונים הפנימו במועדון שהוא ישוחרר מאינטר רק תמורת 111 מיליון יורו, סעיף השחרור שבחוזהו, ועל כן מעניין אם רכישת ניימאר אפשרית עבור ברצלונה מכיוון שפ.ס.ז' צפויה לדרוש כ-150 מיליון יורו, 170 להערכת "אס". עם זאת, ניימאר, כידוע, סירב להאריך את חוזהו שיסתיים ב-2022 ולא מן הנמנע שתתבצע עסקת חילופי שחקנים כך שפיליפה קוטיניו ו/או אנטואן גריזמן יעשו את הדרך ההפוכה לבירת צרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי