במדריד חוגגים: "האליפות בכיס", ראמוס השווה שיא של 15 שנה

שחקני ריאל חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

בכלי התקשורת המזוהים עם הבלאנקוס התייחסו בביטול לטענות על ה-VAR: "ריאל תזכה בתואר כי היא השורדת הטובה ביותר, יעילה ומפגינה אישיות". הבלם היה הראשון שכבש עשרה שערי ליגה בספרד מאז 2006. וגם: הגנת הברזל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הניצחון של ברצלונה אתמול (ראשון) 1:4 על ויאריאל אמנם מנע מריאל מדריד לברוח לגמרי, אך הבלאנקוס, שגברו 0:1 על אתלטיק בילבאו, נמצאים בעמדה מצוינת לזכייה באליפות ראשונה מאז 2017. הקבוצה של זינדין זידאן חיברה שבעה ניצחונות ליגה רצופים – הטוב הטוב ביותר שלה מאז אפריל-אוגוסט 2017 ושמרה על מאזן מושלם מאז החזרה מפגרת הקורונה. "האליפות בכיס", נכתב בשער "אס" עם אזכור לשיפוט: "ה-VAR קרוב להכריע את הליגה", ובשער "מארקה" הייתה הכותרת "קצב של אלופה".

הקפטן סרחיו ראמוס שכבש את שער הניצחון בפנדל קבע שיא אישי של 12 שערים העונה בכל המסגרות, עשרה מהם בליגה. אף שחקן הגנה לא כבש כל כך הרבה שערים בספרד מאז עשה זאת מריאנו פרנייה מחטאפה בעונת 2005/06. בינתיים הוא השחקן שכבש הכי הרבה בספרד מאז החזרה מהפגרה – חמישה שערים. הספרדי ייעדר מהמשחק הבא, נגד אלאבס ביום שישי, כמו גם דני קרבחאל.

שחקנים נוספים שזכו למחמאות הם מרקו אסנסיו ואדר מיליטאו. על הבלם הברזילאי נכתב: "הוא הוכיח שיש על מי לסמוך במשחק נגד מנצ'סטר סיטי (ממנו ראמוס ייעדר בשל האדום שספג בסנטיאגו ברנבאו). במשחק לא פשוט בכלל הוא נראה בטוח בעצמו וניצח בקרבות האוויר". אסנסיו התרגש מכך שפתח בהרכב לראשונה אחרי 420 ימים וכתב: "כל כך חיכיתי לשחק כבר מההתחלה ואני שמח לעשות זאת בניצחון". על הספרדי נכתב: "הוא רוצה לחזור להיות השחקן שבריאל האמינו שהוא יהיה". מרסלו רשם ציון דרך עם הניצחון ה-350 שלו בקבוצה.

בינתיים במועדון מתעסקים בהדיפת הטענות על המתנות מהשופטים. רוברטו פלומר, עיתונאי "מארקה" המליץ לבטל את ה-VAR שיוצר בלבול ולחזור למקורות. מעבר לכך היה חשוב לו להבהיר שריאל תהיה אלופה בזכות ולא בחסד: "הטיעונים האלה הם כמו האמירות בעבר שריאל מדריד הצליחה בזכות פרנקו. ריאל תהיה אלופה כי היא השורדת הטובה ביותר. היא מוצאת פתרונות, ועושה את זה מכוער וחזק. ריאל יעילה ומפגינה אישיות בניגוד לבארסה".

בתקשורת נכתב על המפתחות של ריאל בדרך לזכייה באליפות, ומילת המפתח היא הגנה. ריאל ניצחה העונה שש פעמים 0:1 – יותר מכל אחת אחרת. מאז 1987 לא ניצחה ריאל שלוש פעמים ברציפות 0:1. לראשונה בעידן זידאן היא שמרה על שער נקי בארבעה משחקי ליגה רצופים. טיבו קורטואה בעונת שיא ספג 18 שערי ליגה בלבד ב-31 משחקים ושמר 17 פעמים על שער נקי. מאז החזרה מפגרת הקורונה הוא ספג רק פעמיים.

כותרות העיתונים במדריד | צילומי מסך: "מארקה" ו"אס"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי