בדרך לצ'מפיונס: סביליה התבססה במקום ה-4 אחרי 0:1 על אייבר

לוקאס אוקאמפוס חוגג | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

אוקאמפוס העניק שלוש נקודות לאנדלוסים, שקרובים להבטחת הכרטיס לליגת האלופות. סוסיאדד שוב איבדה נקודות כשסיימה ב-1:1 עם לבאנטה, שער ענק לאיסאק עם העקב

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 של הליגה הספרדית הגיעה הערב (שני) לסיומו על שני משחקים מסקרנים. במוקד, סביליה התבססה במקום הרביעי אחרי שגברה 0:1 על אייבר. מנגד, ריאל סוסיאדד איבדה כמעט כל סיכוי להשיג את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, כשנפרדה ב-1:1 מלבאנטה.

סביליה – אייבר 0:1

האנדלוסים רשמו צעד סופר חשוב לעבר הבטחת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, כשהתבססו במקום הרביעי וקטעו רצף של ארבע תוצאות תיקו. הקבוצה של ז'ולן לופטגי ניצלה את ההפסד של ויאריאל וכעת עלתה למאזן של 60 נקודות, שש ויתר מהצוללת הצהובה, שנמצאת במקום החמישי. מנגד, אייבר רשמה הפסד שני ברציפות והיא ממוקמת במקום ה-17 – שש נקודות מעל מיורקה, שנמצאת מתחת לקו האדום, והיא עדיין בסכנת ירידה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-56, כשכדור רוחב של חסוס נבאס באגף הימני מצא את לוקאס אוקאמפוס, ששלח רגל קדימה כדי לכבוש ולהעניק לקבוצתו שלוש נקודות.

בדקה ה-95 שוער סביליה תומאש ואצליק נפצע וירד מכר הדשא, ומי היה צריך להיכנס אל בין הקורות? לא אחר מאשר אוקאמפוס, שעמד בשער לכדור קרן אחרון במשחק מכיוון שלז'ולן לופטגי נגמרו החילופים. אייבר כמעט עשתה את ה-1:1, כשבדקה ה-101 (!) השוער שלה מרקו דמיטרוביץ', שעלה להתקפה, בעט לשער וסחט הצלה מאוקאמפוס, שפשוט הביא נקודות ברגליו ובידיו. גם הריבאונד נבעט לשער, אך חסוס נבאס הרחיק מהקו ולאחר מכן הגיעה שריקת הסיום.

לוקאס אוקאמפוס חוגג | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

לבאנטה – ריאל סוסיאדד 1:1

הבאסקים היו חייבים ניצחון כדי להישאר בתמונת המקום הרביעי, אך כנראה שזה כבר לא יקרה. כעת הם נמצאים במקום השביעי עם 51 נקודות, תשע פחות מסביליה הרביעית – זאת כשנותרו 12 נקודות בלבד בקופה. כעת, נראה שהסיפור נגמר. לבאנטה, מן העבר השני, נמצאת במקום ה-12 וכבר אין לה יותר מדי על מה לשחק העונה.

המשחק דווקא החל בצורה טובה עבור הבאסקים, שעלו ליתרון כבר בדקה ה-12 משער פשוט גדול של אלכסנדר איסאק. מיקל אויארסבאל העביר כדור רוחב מהאגף השמאלי אל הרחבה, והחלוץ הצעיר בביצוע גדול המשיך עם העקב לרשת. היתרון הזה החזיק רק ארבע דקות, כשלאחר מכן חוסה לואיס מוראלס השווה כשנותר במצב של אחד על אחד מול השוער אחרי כדור ארוך פנטסטי ובסיומת מצוינת קבע חלוקת נקודות.

ניקולה ווקצ'ביץ', פורטו | Denis Doyle/Getty Images
אלכנסדר איסאק חוגג עם מיקל אויארסבאל | Denis Doyle/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי