בלי סעיף שחרור: ברצלונה לא מוותרת על לאוטרו מרטינס

לאוטרו מרטינס | Marco Luzzani/Getty Images

למרות שרכישתי תמורת 111 מיליון יורו מבלי לנהל מו"מ כבר לא על הפרק, הקטלונים אופטימיים וצפויים לפנות לאינטר בקרוב. החלוץ כבר סיכם את תנאיו וידרוש לעבור לקאמפ נואו

קבוצות: ברצלונה אינטר
(גודל טקסט)

זה כבר הפך לדי ברור בשלב מסוים, אבל היום (שלישי) זה הפך לרשמי: פג התוקף של סעיף השחרור בחוזהו של לאוטרו מרטינס. המשמעות? ברצלונה לא תוכל לרכוש את הכוכב הארגנטיני של אינטר בלי לנהל מו"מ.

סעיף השחרור של מרטינס עמד על 111 מיליון יורו ולאחר שבועות ארוכים של דיווחים על צפי שהוא יעבור לברצלונה בעונה הבאה, התברר כי לקטלונים כלל אין אפשרות לשלם סכום כזה ואלו ניסו להוריד את מחירו בכמעט חצי מחיר, לסביבות 70 מיליון יורו, אך הנראזורי סירבו בתוקף וספק אם לאוטרו מרטינס, שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-23, לא ימשיך במילאנו גם בעונה הבאה.

למרות האמור לעיל ועל אף שכבר נראה שמעבר שלו לברצלונה לא על הפרק, כמובן שהקטלונים עדין יוכלו לפתוח במו"מ ולנסות לצרפו גם ללא סעיף שחרור מהקבוצה של אנטוניו קונטה. בברצלונה, לפי העיתון הקטלוני "ספורט" שדיווח הבוקר על סעיף השחרור שכבר לא רלוונטי, עדיין מאמינים שניתן יהיה להגיע עם אינטר לעמק השווה ולצרף את החלוץ בעוד כחודש, לאחר סיום העונה באיטליה.

לאוטרו מרטינס בברצלונה
לאוטרו מרטינס בברצלונה | ספורט1

יתרה מכך, לפי הדיווח השיחות עשויות להתחיל בקרוב, בהבנה שאינטר תצטרך להשלים עם העובדה שלא תזכה לקבל עבור החלוץ יותר מפי ארבעה מהסכום בו נרכש – 25 מיליון יורו מראסינג הארגנטינית ב-2018. למרטינס יש העונה 12 שערים ב-27 הופעות ועוד חמישה שערים בשישה משחקים בליגת האלופות. לפי סוכנו ומקורבים לכל הצדדים, הוא כבר סיכם את תנאיו בברצלונה וידרוש לקבל את השחרור מאינטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי