גריזמן יישאר בברצלונה: "סומכים עליו בצורה מוחלטת"

ליאו מסי, אנטואן גריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

אחותו של הצרפתי נפגשה עם ראשי המועדון, ביניהם המנהל הספורטיבי אריק אבידל והמאמן קיקה סטיין, ושמעה כי בונים על החלוץ ומאמינים בו. וגם: ההרכב המסתמן לקראת אספניול

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לפי דיווח שפורסם בעיתון הצרפתי 'לאקיפ', הסוכנת של אנטואן גריזמן, שהיא כידוע גם אחותו, נפגשה אתמול (שלישי) בשעת לילה מאוחרת עם ראשי ברצלונה ושוחחה איתם על עתידו של השחקן, שכזכור היה נהדר ב-1:4 על ויאריאל ואף קינח עם שער יפה בצ'יפ.

באותה פגישה, בה נכחו בין היתר גם המנהל הספורטיבי אריק אבידל והמאמן קיקה סטיין, נציגי ברצלונה הביעו אמון מלא בגריזמן והבהירו כי הם בונים עליו. "אנחנו סומכים עליו בצורה מוחלטת", הכריז סטיין. בעקבות הפגישה ואחרי שקיבל את ההסברים מאחותו, גריזמן התרצה והוא צפוי להישאר.

גריזמן ימשיך לקבל הערב (רביעי ב-23:00) את הקרדיט בהרכב ברצלונה, שתקווה להשיג שלוש נקודות בדרבי מול אספניול. האלופה, שרחוקה ארבע נקודות מריאל מדריד, יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון תחסל כמעט סופית את הסיכוי לזכות בתואר פעם נוספת, כשביום שישי (23:00) מצפה לבלאנקוס משחק בית פשוט על הנייר מול אלאבס.

לצד גריזמן בהתקפה, כמובן, יעלו שני הכוכבים ליאו מסי ולואיס סוארס. על עמדת המגן הימני נאבקים נלסון סמדו וסרג'י רוברטו ואילו בקישור, ליד סרחיו בוסקטס הוותיק, יוצבו שניים מבין ריקי פוץ', איבן ראקיטיץ' וארתורו וידאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי