סטיין: "אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולחכות שריאל תיכשל"

קיקה סטיין
קיקה סטיין | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

רגע לפני ויאדוליד בשבת, מאמן ברצלונה מייחל למעידה של הבלאנקוס מול אלאבס ומצהיר: "התקווה שלנו היא להגיע למחזור האחרון עם סיכוי לזכות באליפות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה בימים קריטיים. הקטאלונים יתארחו מחר (שבת) ב-20:30 אצל ויאדוליד למשחק במסגרת המחזור ה-36 בידיעה שרק ניצחון בא בחשבון. הערב הם יקוו למעידה מפתיעה של ריאל מדריד מול אלאבס, בתקווה שהם יוכלו לצמק את הפער הפסגה.

לעת עתה, הבלאנקוס נמצאים במקום הראשון עם נקודה אחת יותר מבארסה, אך כאמור, עם משחק אחד פחות – אותו ישחקו הערב מול אלאבס. מלבד כל נושא הליגה, הבלאוגרנה הוגרלו היום ברבע גמר ליגת האלופות מול המנצחת בין באיירן מינכן לצ'לסי (ככל הנראה הגרמנים יעלו אחרי שניצחו 0:3 במשחק הראשון), אך עוד קודם לכן – יצטרכו לעבור את נאפולי בקאמפ נואו אחרי שסיימו ב-1:1 במשחק הראשון באיטליה.

המאמן קיקה סטיין ימשיך להחסיר כמובן את אוסמן דמבלה, כשגם פרנקי דה יונג ימשיך להיעדר. אנסו פאטי לא ישחק גם הוא אחרי שהורחק במחזור הקודם מול אספניול. סמואל אומטיטי הפצוע צפוי להחמיץ גם הוא את ההתמודדות. על כן, ליאו מסי, לואיס סוארס ואנטואן גריזמן יפתחו בהתקפה, כשקלמנט לנגלה וג'רארד פיקה יעלו במרכז ההגנה.

אנסו פאטי | David Ramos/Getty Images

"ויאדוליד עוד לא ניצלה סופית מירידה והיא תנסה להשלים את המשימה מולנו", אמר מאמן בארסה, קיקה סטיין. "זה לא יקל עלינו. אנחנו חייבים להיות טובים. אנחנו עוד יכולים להגיע למשחק האחרון של העונה כשיש לנו סיכוי לזכות באליפות. זו התקווה שלנו".

"ריאל מדריד נגד אלאבס? הכל יכול לקרות בכדורגל", המשיך סטיין. "ראינו הרבה דברים במהלך השנים, חלקם בלתי מוסברים, אבל אנחנו צריכים להתמקד בעבודה שלנו ובמה שאנחנו צריכים לעשות מול ויאדוליד, ולחכות שהיריבה שנמצאת לפנינו בטבלה תיכשל".

המערך שהשתנה במשחקים האחרונים והתפקוד של אנטואן גריזמן בו: "המצב החדש מועיל לו והוא משתתף יותר במשחק. אני עדיין חושב שהוא שחקן גדול ברמה מאוד גבוהה שחייב להיות טוב בכל עמדה שהוא משחק. הוא עשה את זה כבר בלא מעט משחקים והייתי מרוצה מהביצועים שלו".

ליאו מסי, אנטואן גריזמן | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

הגרלת ליגת האלופות: "לא היו לי ציפיות בכלל את מי נגריל, כי אנחנו צריכים להתמקד רק במשחק הגומלין מול נאפולי. הוא המפתח. אני שמח שבסופו של דבר נארח את המשחק במגרש הביתי שלו, זה הוגן. נצטרך לנתח את ההגרלה בהמשך, אבל אם אנחנו בכלל רוצים להיות שם אנחנו צריכים להתרכז קודם כל בנאפולי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי