ברתומאו: "רוצים שסטיין יישאר בעונה הבאה. צ'אבי יאמן בעתיד"

קיקה סטיין, ז'וספ מריה ברתומאו, אריק אבידאל
קיקה סטיין, וג'וזף ברתומיאו. המאמן ימשיך | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

במהלך ראיון בספרד נשיא ברצלונה גיבה את המאמן הנוכחי, שבדרך לסיים עונה ללא תואר: "אנחנו לא מחפשים מחליף ורוצים שיסיים את חוזהו". וגם: הגעתו של ניימאר, מאבק האליפות, ה-VAR ועתידו של ליאו מסי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אם ריאל מדריד לא תמעד במחזורי הסיום ובליגת האלופות לא נקבל סנסציה של ממש, ברצלונה תסיים עונה ללא תואר לראשונה מאז 2007/08, אז עמד פרנק רייקארד על הקווים ורונאלדיניו היה השחקן המרכזי במועדון. למרות זאת, נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו, לא ממהר להחליף את המאמן קיקה סטיין ואישר בראיון כי הכוונה היא לעמוד בחוזהו שמסתיים בתום עונת 2020/21.

"קיקה סטיין יאמן את הקבוצה ביתר המחזורים ובפלייאוף ליגת האלופות. הרצון שלנו לעמוד בחוזה שלו ולהמשיך איתו גם בעונה הבאה. כשהחלטנו למנות אותו, התחלנו לתכנן את העתיד", אמר הנשיא בנושא המאמן ב-TV3.

ברתומאו הוסיף: "אם היינו רוצה להחליף את המאמן, הבקשה הייתה מגיעה מאריק אבידל ורמון פלאנס. במוקדם או במאוחר צ'אבי יהיה המאמן של ברצלונה. אבל אני חוזר ואומר – אנחנו לא מחפשים מאמן".

ג'וזף מריה ברתומאו
ג'וזף מריה ברתומאו | AFP

מאבק האליפות: "עדיין יש אפשרות לזכות בליגה, צריך להילחם עד הרגע האחרון. השחקנים לא מרימים ידיים ורוצים לסיים במקום הראשון. ה-VAR לא הקשה עלינו יותר, בגלל כישלונות מקצועיים איבדנו את הפסגה, וכעת אנחנו צריכים להיות בשיא. אנחנו בעד הטכנולוגיה ומאמין שהיא רק יכולה לעזור".

כשנשאל לגבי חלון העברות אמר: "קשה להאמין שפריז סן ז'רמן תמכור את ניימאר. החלון העברות הולך להשתנות, כי כל הקבוצות הפסידו המון כסף. דיברנו גם עם אינטר, אבל השיחות הופסקו. צריך לגמור את העונה ואז לראות איך הכל מתנהל".

עתידו של ליאו מסי: "הרצונות שלו משתלבים עם מה שברצלונה רוצה לעשות בשנים הבאות. החוזה שלו מסתיים ביוני 2021 והוא עדיין בכושר מצוין לשחק שנתיים או שלוש נוספות. אין ספק שהוא ימשיך בקבוצה גם בתום החוזה המקורי, המערכת יחסים שלנו מצוינת ועוברת ללא בעיות. מה שקרה בנושא קיצוץ השכר הוא שאנשים מסוימים החליטו לדבר יותר מדי, אבל עכשיו הם נעלמו".  

צ'אבי הרננדס
צ'אבי הרננדס | KARIM JAAFAR/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי