ברצלונה הציגה את המדים החדשים, אלבה לא התאמן

ליאו מסי עם המדים החדשים | האתר הרשמי של ברצלונה

אלופת ספרד חשפה את התלבושת החדשה שלה לעונה הבאה. המגן השמאלי בספק לאוסאסונה בחמישי, דה יונג צפוי לחזור אחרי כחודש. וגם: האם סוף סוף נמצאה הדרך לרכישת לאוטרו?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי ה-1:2 של ריאל מדריד על גרנאדה אתמול (שני), ברצלונה זקוקה לנס כדי לזכות באליפות. נותרו שני מחזורים לסיום העונה, והבלאנקוס פתחו פער של ארבע נקודות בפסגה. הקטאלונים צריכים לייחל לכך שהקבוצה של זינדין זידאן תיקח נקודה אחת לכל היותר בשני המשחקים הקרובים שלהם (מול ויאריאל ולגאנס), ובמקביל הם יצטרכו לנצח בשני המשחקים הנותרים את אוסאסונה ואלאבס.

אז כן, התואר נראה כמו משהו רחוק מאוד פתאום. בינתיים, בבארסה הציגו את המדים החדשים לקראת העונה הבאה, שמזכירים מאוד את המדים של עונת 2010/11, אז הקבוצה זכתה באליפות ובליגת האלופות. כבר היום הוא הוצאו למכירה.

עם כל הבלאגן מסביב, לקבוצה מחכה מפגש ביום חמישי מול אוסאסונה בקאמפ נואו (22:00). בשורות לא טובות הגיעו מכיוונו של ג'ורדי אלבה. המגן השמאלי לא התאמן ונמצא בספק למשחק הקרוב.

המדים החדשים | האתר הרשמי של ברצלונה

לעומתו, מי שצפוי לחזור לסגל אחרי פציעה בת כחודש הוא פרנקי דה יונג. גם אנסו פאטי ישוב אחרי שריצה עונש הרחקה. גם ארתור, שבקרוב מאוד יעבור ליובנטוס, אמור לחזור לספסל.

בתוך כך, בספרד מדווחים היום כי בארסה הגיע לסיכום עם אינטר על מתווה לרכישת לאוטרו מרטינס. על פי הדיווח, צוין כי הבלאגרונה יעבירו לנראזורי 70 מיליון יורו ואת ג'וניור פירפו בתמורה לחלוץ הארגנטינאי. האם סאגת הגעתו לקטאלוניה סוף סוף תיגמר? ימים יגידו.

ג'ורדי אלבה
ג'ורדי אלבה | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי