סטיין: "רואה את עצמי ממשיך, לא מרגיש שעשיתי דברים בצורה רעה"

קיקה סטיין, ליאו מסי
קיקה סטיין, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מאמן ברצלונה במסיבת עיתונאים לקראת המפגש נגד אוסאסונה: "ריאל מדריד השתפרה ואנחנו עשינו שלוש תוצאות תיקו, אבל הכל יכול לקרות". גריזמן ייעדר, לעומתו דה יונג ישוב לסגל וצפוי לשחק

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

לא כך ברצלונה רצתה להגיע למשחק הבית האחרון שלה העונה מחר (חמישי, 22:00) במסגרת המחזור ה-37 בספרד, לעיני קאמפ נואו ריק מאוהדים ובעיקר כשהיא לא תלויה בעצמה במאבק האליפות. הקבוצה של קיקה סטיין תארח את אוסאסונה כשהיא רחוקה ארבע נקודות מהמוליכה ריאל מדריד ורק נס יעזור לה לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות. בארסה, שלא הרשימה ב-0:1 על ויאדוליד, ניצחה ב-16 מ-18 משחקי הבית שלה ובשניים הנותרים סיימה בתוצאות תיקו נגד ריאל ואתלטיקו מדריד.

מי שייעדר הוא אנטואן גריזמן, שלא יהיה כשיר גם למחזור הסיום לאחר שנפצע, בעוד פרנקי דה יונג כשיר לחלוטין וצפוי להשתלב במשחק על פי מסיבת העיתונאים של סטיין. גם אנסו פאטי ישוב לסגל לאחר שריצה את עונש ההשעיה.

סטיין אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ננסה לנצח את המשחק בתקווה שיתר התוצאות יסתדרו. החובה שלנו היא לתת את המקסימום ולנצח את המשחק הבא נגד יריבה שעושה עונה מצוינת".

דבריו של לואיס סוארס שטען כי הם אפשרו לאליפות לברוח: "זו דעתו וזה בסדר. עדיין לא איבדנו את האליפות, הכל יכול לקרות, כבר היו דברים כאלה בכדורגל. נכון שעשינו שלוש תוצאות תיקו והם (ריאל) ניצחו הכל, הם השתפרו".

לואיס סוארס
לואיס סוארס | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

אם הוא האשם באובדן האליפות המסתמן: "בדרך כלל המאמן הוא זה שסופג את הביקורת. אני לא מרגיש שעשיתי דברים כל כך רע על אף שלוש תוצאות התיקו. לא תמיד הייתה לנו המשכיות, לעתים הייתה חסרה גם שלווה. הייתי נותן יותר קרדיט למדריד שניצחה את הכל. לעתים היינו חשופים, כמו במשחק נגד סלטה ויגו, דווקא אחרי שפתחנו מעולה".

עתידו: "האם ההמשכיות שלי מובטחת עד גמר ליגת האלופות? הנשיא הוא זה שקובע. ברור שאני רואה את עצמי ממשיך. יש עבודה שצריך להעריך גם אם לעתים התוצאות מאכזבות. כמובן שאני חושב על המשכיות. התחלתי לתכנן את העונה הבאה, מנסים להגיע להסכמות".

דאבור
קיקה סטיין | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

העומס על השחקנים: "זה נכון שהרבה שחקנים זקוקים למנוחה, זה חודש אינטנסיבי, ככל שחולף הזמן הם מאבדים את הניצוץ שלהם, אבל דיברנו על זה הרבה בימים אלה. היה חוסר רעננות במשחק האחרון, זה נכון".

התיעוד של פיקה עושה סקי מים בניגוד לתקנון המועדון: "לא עברתי עליו (על התקנון), אבל אני חושב שמותר לו".

על ליאו מסי: "אני חושב שהוא נפלא. המספרים שלו אולי היו פחות גדולים מאשר בשנים הקודמות אבל הוא יוצא דופן. אם זה לא בשערים אז לבטח בבישולים. אין כבר מה להגיד עליו".

ליאו מסי
ליאו מסי | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי