הזאר: "זו העונה הקשה בקריירה שלי". ריאל מחפשת 'טרבל' מקומי

אדן הזאר
אדן הזאר. העונה הגרועה בקריירה | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

הקשר שרשם 16 הופעות ליגה בלבד ושער בודד: "זכינו באליפות אבל סבלתי מהעונה הגרועה ביותר". על זידאן: "היה הכי טוב כשחקן וגם כמאמן, תוך זמן קצר". הבלאנקוס מקווים לזכות גם בפיצ'יצ'י והזאמורה לראשונה מ-1988

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד זכתה באליפות כבר ביום חמישי אחרי ניצחון 1:2 על ויאריאל. היום (ראשון) היא תתארח בלגאנס במשחק חסר חשיבות. מי ששוב לא יהיה שם הוא אדן הזאר, שיסיים עונת בכורה חלשה מאוד בבלאנקוס במהלכה רשם רק 16 הופעות ליגה עם שער בודד (נגד גרנאדה במחזור השמיני). הבלגי סבל מפציעות רבות וגם עכשיו הקרסול שלו כואב, ובמועדון רוצים לשמור אותו לקראת המשחק נגד מנצ'סטר סיטי. הזאר דיבר בכנות על העונה המאכזבת שעברה עליו.

"השנה זכינו באליפות והצלחנו, אבל באופן אישי סבלתי מהעונה הגרועה ביותר בקריירה שלי. השנה הראשונה שלי הייתה רעה מאוד", סיכם הזאר.

על זידאן: "כולנו מכירים את זידאן כשחקן. הוא היה הכי טוב. כמאמן אפילו לא צריך לתאר אותו. הוא הראה במשך שנים ספורות שהוא אחד המאמנים הטובים בעולם. הוא אדם פשוט וישיר שיודע איך לדבר ולהגיד את הדברים בזמן הנכון. הוא סומך על השחקנים שלו והם סומכים עליו ולכן זה עובד".

אדן הזאר וזינדין זידאן | Quality Sport Images / Contributor

המשחק נגד סיטי יהיה הזדמנות ענקית עבור הזאר לתקן חלק מהרושם. הבלגי אומר: "העונה שלנו טובה, אני חושב שאם נעפיל לרבע הגמר זו תהיה עונה טובה יותר. כשאתה משחק בריאל אתה רוצה לזכות בכל התארים. זה יהיה קשה מאוד, כי יש להם קבוצה מצוינת ואנחנו נצטרך למחוק פיגור במשחק טוב, אבל זה בהחלט אפשרי".

עוד בבלאנקוס, ריאל מצפה להשלים "טרבל מקומי" לראשונה מאז 1988. ריאל כבר זכתה באליפות ספרד, טיבו קורטואה לא ישחק הערב כדי שיקבל את תואר הזאמורה, וקארים בנזמה חולם על תואר הפיצ'יצ'י. המועדון הצליח לעשות זאת (לזכות באליפות ובעוד שני הפרסים האישיים) חמש פעמים בעבר. זה קרה בשנות ה-30 ושלוש פעמים בשנות ה-60.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי