זידאן: "הישורת האחרונה גבתה מאמץ אדיר", שיא מיוחד לראמוס

זינדין זידאן עם שחקני ריאל מדריד | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

המאמן אחרי התיקו: "עלינו להעריך את כל מה שעשינו, זו הייתה עונה מרהיבה של ריאל. הזאר? מקווים שיתאושש בפגרה". הבלם הגיע למאה שערים במועדונים והיה לשחקן ההגנה שכבש הכי הרבה שערים בעונה בשנות ה-2000

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד סיימה אתמול (ראשון) את העונה עם תיקו 2:2 נגד לגאנס כך שהמאזן המושלם לאחר פגרת הקורונה שעמד על עשרה ניצחונות רצופים – נקטע, אך בשורות הבלאנקוס לא לקחו קשה מדי את מה שקרה. המאמן זינדין זידאן החליט להעניק לשחקניו שבוע מנוחה והם יחזרו למתחם האימונים ב-27 ביולי כדי לפתוח בהכנות לקראת משחק הגומלין נגד מנצ'סטר סיטי.

קארים בנזמה אמנם לא הצליח לזכות בתואר הפיצ'יצ'י של הליגה (נעצר על 21 שערים לעומת 25 מצד ליאו מסי) אך טיבו קורטואה שלא שיחק הפך לזאמורה – השוער שספג הכי מעט שערים וסיים את העונה עם 20 שערי חובה ב-33 הופעות.

שני שחקנים בלטו אתמול במיוחד אצל הבלאנקוס – הקשר איסקו שפתח בהרכב ובישל פעמיים ולמעשה רשם את האסיסטים הראשונים שלו העונה, ומרקו אסנסיו, כובש השער השני, שב-321 דקות מאז החזרה מהפגרה רשם סטטיסטיקה יפה של שלושה שערים ובישול. "אסנסיו ממשיך לחייך ולהצטיין בעוד לוקה יוביץ' נראה אומלל", נכתב ב"אס". "הקשר מראה שוב שהפציעה שלו נשכחה, לא מחמיץ הזדמנויות, בעוד החלוץ גרם לפנדל מטופש שרק בנס לא נבדק על ידי ה-VAR".

מרקו אסנסיו. חזר בכושר מעולה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

הקפטן סרחיו ראמוס רשם ציון דרך יוצא דופן. השער שכבש בנגיחה היה ה-11 שלו העונה בליגה (13 בכל המסגרות) – הבלם הפך לשחקן ההגנה היחיד בספרד שחוצה את רף עשרת שערי הליגה בשנות ה-2000. מעבר לכך הוא הגיע למאה שערים במועדונים השונים – 97 בריאל מדריד ועוד 3 במדי סביליה. "ראמוס מעצים את האגדה שלו. הוא לא התחיל בצורה טובה אבל ממש המריא לאחר הפגרה", נכתב עליו.

כעת, הראש של השחקנים נמצא עמוק בגומלין נגד מנצ'סטר סיטי. לוקאס ואסקס אמר: "יש לנו שבוע להטעין את הסוללות. העונה שלנו? טובה מאוד, אבל כדאי שנמתין למשחק נגד סיטי. בראש שלנו היה רק ניצחון אחרי הסגר. אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו כי כל משחק בקבוצה הזו הוא אתגר". נאצ'ו שהגיע ל-200 משחקים במדי ריאל מדריד: "חלמתי על הופעה אחת, ועכשיו יש לי 200. זו הייתה אחריות ללבוש את סרט הקפטן. נאגור כוחות, אני מאמין בקבוצה, נילחם עד הרגע האחרון".

זידאן אמר לאחר המשחק: "במהלכו אתה יכול לכעוס, לא שיחקנו באותה הרמה, אבל אני נשאר עם מה שעשינו עד היום, ואפילו במשחק הזה לא הפסדנו. הגיע הזמן לנוח, הייתה עונה מרהיבה ועלינו להיות גאים. זכינו באליפות, זו ליגה ארוכה וקשה כך שאנחנו מרוצים".

סרחיו ראמוס. שיא שערים לשחקן הגנה | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

על יוביץ': "תמיד אני אומר שהוא צעיר, בכל פעם שאני נשאל לגביו. יש לו כישרון. זו הייתה עונה קשה עבורו, בעיקר ברמת הפציעות, הרבה דברים קרו לו. אני בוטח בו, נראה בשנה הבאה".

על מנצ'סטר סיטי: "כמובן שאני מאמין. עד השנייה האחרונה אנחנו נילחם עבור רבע הגמר. אבל עכשיו ננוח ונאסוף כוחות מחדש, הישורת האחרונה גבתה מכולם מאמץ אדיר, אנחנו צריכים קצת מנוחה וזהו. אני לא דואג מהמנוחה, אנחנו צריכים לזה. לגאנס הייתה חייבת נקודות כדי להישאר. עלינו להודות לשחקנים. אחרי כמה ימי חופשה השחקנים יחזרו לעבוד טוב מאוד וייתנו הכל".

על אדן הזאר: "אנחנו דואגים לכל השחקנים. לאדן היה קשה, הוא שוב הרגיש כאבים. אני מקווה שהוא יתאושש במהלך הפגרה הזו ויעזור לנו במשחק החשוב הזה". כשנשאל על חאמס רודריגס וגארת' בייל שנותרו מחוץ לסגל ענה: "לגבי חאמס אתם כבר יודעים (נראה שבמהלך שיחה ביניהם הקולומביאני ביקש שלא להיכלל בסגל במחזורי הסיום). בייל? זו החלטה מקצועית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי