דיווח: בלאן עשוי לאמן את ברצלונה, האוהדים בחרו במסי למצטיין

לורן בלאן
לורן בלאן | Gettyimages

לפי "לאקיפ", הצרפתי שלא עמד על הקווים מאז 2016, סומן על ידי ההנהלה לאחר שהביע נכונות לחתום לעונה אחת בלבד. סטיין יפוטר אם לא יזכה בליגת האלופות. הקפטן השווה שיא מיוחד של אאוסביו ומולר, גריזמן בחופשה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אמנם בברצלונה הכריזו על הפסקת אש לאחר שהמאמן קיקה סטיין שוחח עם ליאו מסי, אך בתקשורת הספרדית בטוחים שרק זכייה בליגת האלופות תשאיר את המאמן בעונה הבאה. לפי "לאקיפ", עיתון הספורט הגדול בצרפת, מועמד חדש עלה על הפרק: לורן בלאן.

לפני יומיים דווח בספרד כי השחקנים הבכירים בחדר ההלבשה רוצים את פטריק קלייברט. כעת עלה שמו של הצרפתי (54) שהוליך בעבר את בורדו לאליפות גדולה ב-2008/09 וכן עמד זכה עם פריז סן ז'רמן בשלוש אליפויות רצופות, ומאז 2016 לא אימן. העדיפות הראשונה בברצלונה היא לראות את צ'אבי עומד על הקווים אך במועדון הבינו שזה לא יקרה בקיץ הזה.

הרעיון הוא להביא מאמן מוכח שמסכים לחתום על חוזה לעונה אחת ובלאן לפי הדיווח מוכן לקחת את הסיכון, משוכנע שיצליח ותהיה לו הזדמנות להמשיך. "בסוף העונה המועדון ינתח את העתיד והחלפתו של סטיין בהחלט אפשרית", נכתב.

עוד בברצלונה, בכלי התקשורת המקומיים מפרגנים לליאו מסי. לאחר שגולשי אתר "מארקה" המזוהה עם ריאל מדריד בחרו בקארים בנזמה כשחקן העונה, ב"ספורט" נכתב: "מסי הוא ה-MVP". בסקר שנערך באתר, 81% מהמצביעים בחרו בו כשחקן המצטיין.

עוד נכתב על הישג יוצא דופן נוסף של הקפטן – הוא הצטרף לרשימה מצומצמת שכולל את אאוסביו הפורטוגלי וגרד מולר הגרמני, כאשר רק שלושתם זכו שבע פעמים בתואר מלך שערי הליגה. "כשיש עוד הרבה כדורגל לפניו, מסי מסוגל להתגבר על שניהם ולזכות בתואר גם בשנה הבאה", נכתב. מעבר לכך הוא השחקן שזכה הכי הרבה פעמים בתואר נעל הזהב של אירופה – שש, כמו מספר זכיותיו בכדור הזהב.

בנושא אחר, אנטואן גריזמן יצא לחופשה קצרה בת שישה ימים באישורו של המאמן קיקה סטיין. החלוץ הצרפתי שנפצע והחמיץ את מחזורי סיום העונה, מלווה בפיזיותרפיסט של המועדון ויקווה להחלים לקראת השמונה באוגוסט, אז תארח ברצלונה את נאפולי לגומלין שמינית הגמר. גריזמן, רק נזכיר, כבש לזכות ברצלונה במשחק באיטליה שהסתיים ב-1:1.

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן כובש נגד נאפולי. יגיע לגומלין? | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי