בונה עליו: ברצלונה רוצה לשריין את אנסו פאטי

אנסו פאטי | David Ramos/Getty Images

דיווח בספרד: הלחצים מצד סוכנו של היהלום הביאו את המועדון להחלטה להפוך את חוזהו למקצועני, מה שישפר את תנאי השכר שלו ויקבע את מעמדו בקבוצה הבוגרת

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

כבר כמה שבועות שהסוכן ז'ורז'ה מנדש לוחש באוזניהם של אנשי ברצלונה על ההתעניינות של מנצ'סטר יונייטד באנסו פאטי ונראה שבמועדון הקטלוני מתכוונים לעשות מהלך בעקבות כך. ב"ספורט" פורסם הבוקר (שישי) כי הנהלת בארסה מתכננת להציע ליהלום בן ה-17 את החוזה המקצועני הראשון שלו, שמטבע הדברים ישפר את תנאיו שעל השחקן ויקבע את מעמדו כחלק מהקבוצה הבוגרת.

בדצמבר האחרון פאטי חידש את חוזהו בברצלונה, אבל אז היה מדובר בהסכם של קטין ובו נקבע כי ברגע שיחצה את גיל 18, מה שיקרה באוקטובר הקרוב, הוא יוכל לחתום על חוזה פרו וסעיף השחרור שלו יעלה מ-170 ל-400 מיליון יורו. על פי הדיווח בספרד, המועדון מחזיק באופציה להפוך את החוזה שלו למקצועני בכל רגע נתון, בהסכמת השחקן, כשמשמעות הדבר היא שפאטי ילבש את מדי הבלאוגרנה עד 2024. ההחלטה של בארסה להוציא את המהלך לפועל כבר עכשיו נובעת מהעובדה שחלון ההעברות ייסגר רק באוקטובר ובמועדון רוצים לשים קץ לשמועות על מעבר אפשרי של אחד משחקני העתיד.

פאטי פרץ בתחילת העונה החולפת תחת ארנסטו ואלוורדה, אלא שחילופי המאמנים פגעו בדקות המשחק שלו. יליד גינאה-ביסאו רצה להרגיש שברצלונה מהמרת עליו ולהפוך לשחקן קבוע בקבוצה הבוגרת. במקביל החלו לעלות ספקולציות מצד מנדש וכלי התקשורת באירופה, אך בקבוצה פסלו את הפניות מצד מנצ'סטר יונייטד ודורטמונד על הסף ולאחר "פגרת הקורונה", קיקה סטיין העניק הזדמנות משמעותית יותר ליהלום והאחרון ניצל זאת כדי להוכיח שהוא אכן ראוי להיכלל בתכניות של בארסה לעתיד. בשורה התחתונה, הרצון להמשיך את ההתקשרות קיים בשני הצדדים, שיצטרכו כעת להגיע להבנות בנוגע לשכרו של פאטי, אשר לפי התקשורת המקומית דורש סכום שיתאם את הציפיות ממנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי