מסי כבר לא יכול לחכות לגומלין הצ'מפיונס, כעס עצום על ארתור

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

ברצלונה חוזרת להתאמן לקראת נאפולי, הקפטן העלה פוסט עם אחד הרגעים הגדולים שלו במפעל. הקשר הברזילאי פתח במרד והבהיר לראשי המועדון שלא יחזור לספרד, בקבוצה הזהירו שייענש. צ'אבי מפרגן לסטיין

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה שמה מאחוריה את סיום העונה המאכזב בספרד ותתחיל היום (שלישי) להתאמן לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד נאפולי שייערך ביום שבת הבא. הקפטן ליאו מסי כבר לא יכול לחכות. הוא דירבן את האוהדים עם פוסט ברשתות החברתיות כשהעלה תמונה שלו צופה בטלוויזיה בגמר 2011 נגד מנצ'סטר יונייטד שעל המסך הוא חוגג בטירוף את השער שלו – השלישי במשחק שהעלה את בארסה ליתרון מבטיח. מסי רץ בטירוף ובעט בדגל הקרן מרוב שמחה. "אחד הזיכרונות הכי טובים שלי מליגת האלופות. ועוד מעט היא חוזרת". מי שהגיב בספרינט אחריו היה דניאל אלבס שכתב לו: "זה היה מטורף. וכמעט שברתי את הרגל בגלל",

מי שלא יהיה עם הקבוצה הוא ארתור שהסעיר את ספרד בשעות האחרונות. הקשר, שקיבל מנוחה בדומה לשאר שחקני הקבוצה וטס למולדתו ברזיל – סירב לחזור ולעבור את בדיקות הקורונה כמו שאר שחקניו והודיע על כך למועדון בטלפון. "זה פשוט מרד", נכתב בשער "ספורט" ועוד ב"מונדו דפורטיבו" נכתב: "ארתור נמחק".

במועדון ביקשו ממנו לשנות את דעתו והזהירו אותו שהחוזה שלו בקבוצה תקף עד סיום העונה האירופית וכי התנהלותו עשויה לגרור עונש חמור, אך קשר שסגר כאמור ביובנטוס אמר שהוא מוכן לשאת בתוצאות. הקשר, כזכור, לא שותף בששת משחקי הליגה האחרונים ומאז חידוש הליגה הספרדית פתח רק פעם אחת בהרכב. במועדון כועסים ולא מבינים את התנהגותו שכן מיראלם פיאניץ' שיגיע מיובנטוס מתנהג אחרת לחלוטין.

עוד בברצלונה, צ'אבי שתמיד מוזכר כמאמן הבא של הקבוצה, התראיין ל"מארקה" ופירגן לקיקה סטיין. כשנשאל האם המאמן הנוכחי הצליח ליישם את סגנון המשחק שהבטיח, ענה: "לפעמים בארסה נראית טוב מאוד ולעתים לא. אני אוהב את הרעיון שיש לו – לשלוט במשחק ולשחק אטרקטיבי. לפעמים זה קשה ולא אפשרי, זה נכון, אבל נחמד לראות את בארסה משחקת". נזכיר כי הספרדי חלה בסוף השבוע האחרון בקורונה.

על עתידו: "אני לא מסתיר שבארסה היא המטרה העיקרית שלי, זו הקבוצה שלי, הבית שלי והחלום שלי, אבל אני ממוקד באל סאד ומצפה לעונה החדשה. בארסה תגיע בין אם בטווח הקצר או הארוך".

לסיום נשאל האם הוא רואה את מסי משחק במונדיאל בקטאר בגיל 35 ב-2022 וענה: "אני רואה אותו ממשיך עד מתי שהוא ירצה. ברמה הפיזית הוא מפלצת – עדיין מהיר וחזק, הוא חיה תחרותית. אין לי ספק שהוא ישחק".

כותרות העיתונים הבוקר: ארתור במוקד | צילומי מסך: "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי