עלה לה על העצבים: ברצלונה תפתח בהליך משמעתי מול ארתור

ארתור | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

הקשר הברזילאי שיעזוב ליובנטוס והודיע שלא יחזור מהחופשה בברזיל עורר כעס במועדון. היועצים המשפטיים בודקים איך לטפל בנושא, צפוי לספוג קנס כספי כבד

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הרומן בין ברצלונה לארתור התחיל כל כך טוב בפתיחת עונת 2018/19, שאף אחד אפילו לא יכל לדמיין סיום כל כך מכוער. תחילה, הברזילאי השתלב היטב והיה נראה כמישהו שמתאים באופן מדויק ל-DNA של בארסה ושהוא הולך לשחק כמה שנים טובות בקישור של הבלאוגרנה.

אבל זה היה בעונת 2018/19, והשנה היא 2020 והמציאות בברצלונה כרגע שונה לחלוטין. כזכור השחקן יעזוב ליובנטוס עם סיום הקמפיין של ברצלונה בליגת האלופות, כשתמורתו הגברת הזקנה תעביר 12 מיליון יורו לברצלונה ואת הקשר הבוסני – מיראלם פיאניץ'.

אך ממאז שהטרייד הפך לרשמי פיאניץ' שיחק 325 בחמישה משחקים במדי אלופת איטליה, בזמן שארתור לא נספר ולא זכה אפילו לדקת משחק אחת, כשבמשחק האחרון מול אלאבס הוא טען לפציעה בקרסול שלא אושרה על ידי הרופאים. הסאגה התפוצצה לפני מספר ימים, כשהברזילאי בן ה-23, ששהה במולדתו בחופשה שלאחר סיום הליגה, הודיע שלא יחזור להכנות לקראת ליגת האלופות ובעצם מבחינתו כבר עזב את המועדון.

הדבר לא התקבל בעין יפה בלשון המעטה בברצלונה והכעיס את את הקבוצה, שעל פי הדיווחים בתקשורת הספרדית תפתח בהליך משמעתי מול השחקן. המועדון לא מתכוון לנהל מולו משא ומתן על סיום דרכו לפני המועד בו הוא אמור לעזוב.

בנוסף, בקבוצה לא אהבו את העובדה שההחלטה של ארתור הייתה חד צדדית ללא כל דיאלוג מול ראשי המועדון, למרות שאולי היה ניתן להגיע להסדר מסוים אם הברזילאי היה פועל כך. היועצים המשפטיים של בארסה כבר בודקים מה אפשר לעשות בנושא, וככל הנראה הוא יספוג סנקציה כלכלית כבדה.

עם זאת, בתקשורת הספרדית נכתב היא הסאגה עשויה להסתיים בצורה אחרת במידה שארתור ישקול מחדש את עמדתו ויתנצל בפומבי בפני המועדון ובפני חבריו לקבוצה.

ארתור | Eric Alonso/MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי