Sport1 Banner

אכזבה לאוהדים: העונה הבאה בספרד תיפתח בדלתיים סגורות

סרחיו ראמוס, ליאו מסי
סרחיו ראמוס, ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

זה עדיין לא רשמי אך מבדיקה שערך "ספורט", הממשלה כלל לא תדון בהחזרת הקהל בחודש ספטמבר גם לא בתפוצה חלקית של 30%. העלייה בשיעור התחלואה בימים האחרונים לא מאפשרת זאת ומבטלת את התחזיות האופטימיות הישנות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בשורה קשה לחובבי הליגה הספרדית: זה עדיין לא רשמי אבל גם עונת 2020/21 תיפתח ללא קהל. לפי "ספורט", הממשלה כלל לא שוקלת להתחיל את הליגה עם אוהדים, גם לא עם כמות מינימלית של כ-30% מהאצטדיון.

הליגה תצא לדרך בתאריך ה-12 בספטמבר מאחורי דלתיים סגורות, לאור שיעור התחלואה הגבוה בספרד. כזכור, עם סיום מצב החירום בספרד ב-21 ביוני, הועלתה אפשרות שברצלונה תארח את אתלטיקו מדריד בחודש יולי עם קהל במגרשים, ושבחודש ספטמבר האצטדיונים יהיו כבר במחצית מהתפוצה, אך זה לא קרה.

"מספר החולים ממשיך לעלות וזה כמעט וודאי שהתוכניות האופטימיות בזמנו לא רלוונטיות", נכתב. מדובר כמובן בהפסד כספי עצום עבור הקבוצות. ארגון ה-"CDS" שמטפל בנושא החל מהתשעה ביוני, התאריך בו חודש הליגה, ויש לו את המילה האחרונה בעניין, פרסם הודעה בזמנו כי "ההחלטות שהתקבלו על ידי הגוף הנ"ל יתמקדו בנסיבות הבריאותיות והצורך להגן על הספורטאים וגם על האזרחים המשתתפים בפעילויות ספורט ותחרויות". "רק תפנית קיצונית בימים הקרובים תשנה אולי את דעת הממשלה", נטען.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי