Sport1 Banner

ברתומיאו: "הסגל שלנו לא נשחק. רכישת ניימאר בלתי אפשרית"

ליאו מסי, לואיס סוארס וג'ורגי אלבה
ליאו מסי, לואיס סוארס וג'ורגי אלבה | Gettyimages

נשיא ברצלונה לא אהב את הביקורת על השחקנים: "כל בני ה-30 נראים מעולה, הם הכי טובים, ההערות שלהן מגיעות מרצון עז לנצח". על הכוכב: "פ.ס.ז' לא רוצה למכור, בקיץ הקודם ניסינו". ועוד: לאוטרו והמעשה של ארתור

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה סופרת את הימים עד לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד נאפולי. הקטלונים יארחו את האיטלקים ביום שבת הקרוב, ובמקביל כבר חושבים על העונה הבאה. אלא שלאוהדים צפויה אכזבה. הנשיא ג'וזף ברתומיאו הבהיר שוב כי לא יהיו החתמות גדולות הקיץ. כמו תמיד, השמות החמים היו לאוטרו מרטינס וניימאר.

בראיון ל"ספורט" ברתומיאו לא הסכים עם הביקורת על שחיקת הסגל: "זה לא נכון, אומרים על השחקנים שלנו שהם מעל גיל 30 שהם איבדו את הרעב. הם הכי טובים, הם משחקים מעולה ושומרים על שאיפה לנצח. אם לפעמים הם מתעצבנים או מעירים זה משום שהם תחרותיים ורוצים לנצח. חילופי הדורות מגיעים, והדבר היפה בכדורגל הוא לשלב את שחקני הבית הצעירים עם השחקנים הגדולים. יש לנו גם את לנגלה, דמבלה, טר שטגן או סמדו.

על לאוטרו מרטינס: "בארסה שוחחה עם אינטר לפני מספר שבועות בנוגע ללאוטרו, אך השיחות נפסקות בהסכמה הדדית. המצב הנוכחי לא מזמין השקעות גדולות".

ברתומיאו בראיון ל"ספורט" | צילום מסך: "ספורט"

על ניימאר: "במצב הזה, זה בלתי אפשרי. פריז סן ז'רמן לא רוצה למכור, זה נורמלי, משום שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם. בקיץ האחרון ניסינו מאוד אך בקיץ הזה לא יהיה שום ניסיון. המצב הוא כזה: המועדון איבד הכנסות בגובה 200 מיליון יורו בין מרץ ליוני. ב-2020/21 ציפינו להכנסות של 1.1 מיליארד יורו, אך יהיו לנו 30% פחות במקרה הטוב. ם מצב המגיפה לא ישתפר – לא יהיה קהל, המוזיאון יושבת, נמשיך לאבד כסף.

ההעברות: "האופציה היחידה היא חילופי שחקנים. אני חושב שזה יימשך שלוש או ארבע שנים וישפיע על כל הקבוצות הגדולות".

מי שכן חתם בקבוצה הוא מיראלם פיאניץ' שיצטרף לאחר סיום העונה האירופית. על הקשר הבוסני אמר: "אנחנו עוקבים אחריו הרבה זמן. בעבר זה לא היה יכול לקרות כי יובנטוס לא רצתה למכור. הוא תמיד שמח על האפשרות להגיע. זו לא החתמה מפתיעה. בקלות הוא יהיה שחקן מרכזי".

ניימאר. קאמבק לא יתרחש | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ארתור, מנגד, ספג ביקורות גדולות כמובן על החלטתו שלא להגיע לחידוש האימונים: "זו החלטה שהתקבלה על דעת עצמו. הוא גם זה שרצה לעזוב, המיסוי האיטלקי קל עיותר עבורו, הוא קיבל הצעה טובה יותר כלכלית. הגענו להסכמה שהוא ישחק כאן עד לסיום העונה באירופה. זה מעשה בלתי מתקבל על הדעת ולכן פתחנו בהליכים. אם הסיבות שלו אינן מוצדקות, וכנראה הן לא – יהיה עונש כספי כבד. הוא מקבל מאיתנו שכר, זה חוסר כבוד גם לחבריו לקבוצה, לא הגיוני שהוא נעדר ממשחק כל כך חשוב".

בינתיים, מאמן נאפולי, ג'נארו גאטוסו, נשאל איך עוצרים את מסי ואמר לקראת הגומלין: "יכולתי לעצור אותו בחלומות שלי, או לשחק בפלייסטיישן של הילד שלי ולבחור את גאטוסו במדי מילאן, כשהוא שקל 15-20 קילו פחות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי