רשמית: קיקה סטיין פוטר מברצלונה

קיקה סטיין
קיקה סטיין | Michael Steele/Getty Images

כצפוי, המועדון הודיע על סיום דרכו של המאמן אחרי התבוסה ההיסטורית 8:2 נגד באיירן מינכן. הקטלאנים צפויים למנות את קומאן בקרוב, שרודר עשוי להיות עוזרו. דיווח: טר שטגן ייעדר בין שלושה לארבעה חודשים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי כשבעה חודשים בלבד בתפקיד, עידן קיקה סטיין בברצלונה הסתיים. שלושה ימים לאחר התבוסה 8:2 לבאיירן מינכן בליגת האלופות, המאמן פוטר היום (שני) רשמית, זאת אחרי שהנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו אישר כבר אתמול כי ההחלטה התקבלה.

כל הסימנים מצביעים על כך שהמועמד הבכיר לתפוס את מקומו של הוא רונאלד קומאן, מאמן נבחרת הולנד בימים אלו, שכבר הביע רצון להצטרף למועדון בו כיכב כשחקן. בהודעת הפיטורים של המועדון צוין כי המאמן הבא ימונה בימים הקרובים ומלבד קומאן, גם שמותיהם של מאוריסיו פוצ'טינו, צ'אבי הרננדס ותיירי הנרי הוזכרו כמי שעשויים לאמן את בארסה בעונה הבאה. ככל הנראה, דרישות השכר הגבוהות של הארגנטינאי הרחיקו אותו מהתפקיד וגרמו להנהלה למקד את מאמציה בקומאן.

על פי דיווחים בתקשורת ההולנדית, מי שקומאן מעוניין לצרף אליו כעוזר מאמן היא לא אחר מאשר אלפרד שרודר, מי שהיה מועמד לאימון מכבי תל אביב עד לאחרונה ובעונה החולפת הוביל את הופנהיים של מואנס דאבור למקום השישי בבונדסליגה, אך פוטר שני מחזורים לסיום.

מוקדם יותר היום התקיימה ישיבת דירקטוריון ובה נקבע כי הבחירות לנשיאות ייערכו במרץ 21'. ברתומיאו מסרב להתפטר מתפקידו למרות הלחץ שהופעל עליו, במיוחד מכיוונו של ליאו מסי שעל פי דיווחים נחוש לעזוב את הקבוצה כבר עכשיו. בקטלוניה מצפים מהנשיא להקדים את הבחירות ובמטרה זו פועלים גם מתנגדיו, בראשם ויקטור פונט וז'ואן לאפורטה, שצפויים לפתוח בהליך של הצבעת אי אמון בימים הקרובים. גורם נוסף שעשוי לשלם את מחיר הכישלון בקרוב הוא המנהל הספורטיבי, אריק אבידל.

אם לא די בסיום העונה הנוראי, פיטורי המאמן והכאוס בשדרת הניהול, ברצלונה התבשרה היום על מכה נוספת: לפי דיווח ב"אס", השוער מארק אנדרה טר שטגן, מעמודי התווך של הקבוצה בעונה החולפת, יעבור ניתוח על מנת להשתקם מפציעה ברגלו הימנית. בעקבות כך, הגרמני צפוי להיעדר בין שלושה לארבעה חודשים. זמן קצר לאחר הפרסום, טר שטגן אישר כי יעבור הליך כירורגי, אך כתב: "אצטרך כמה שבועות להתאושש ולחזור ל-100%".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי