המנהל המקצועי של לאציו: "מכבד את דויד סילבה השחקן, לא הבן אדם"

דויד סילבה | Shaun Botterill/Getty Images

טארה חשף כי גילה שקשר מנצ'סטר סיטי העדיף את ריאל סוסיאדד דרך התקשורת, במועדון זועמים על התנהלותו בעוד התקשורת הספרדית נרגשת מחזרתו לספרד: "אחת הפעולות השאפתניות בתולדות המועדון"

(גודל טקסט)

בזמן שבספרד התעסקו בעיקר בפיטוריו של קיקה סטיין מברצלונה, ריאל סוסיאדד ריתקה את אוהדיה בשעות המאוחרות של הלילה. "יש לנו כבר מספר 21 חדש (החולצה שהייתה שייכת למרטין אודגור)", נכתב בטוויטר של הקבוצה, אך לא חשפו במי מדובר. כעבור דקות ספורות נכתב: "הדרך הטובה ביותר לסיים את היום – יש לנו את הכבוד להודיע שאחד השחקנים הגדולים מצטרף לסוסיאדד".

התקשורת המקומית בטירוף. "הבומבה של הקיץ", נכתב ב"מארקה" ו-"אס" גם יחד. "במהירות הבזק, סוסיאדד רשמה את אחת הפעולות השאפתנית בתולדותיה: האיש ששינה את ההיסטוריה של סיטי מצטרף", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".

בספרד הוסיפו כי סוסיאדד פנתה לסוכנו של סילבה מייד לאחר ההודעה הרשמית על כך שאודגור חוזר לריאל מדריד. ולנסיה, בה שיחק ארבע שנים (2006-2010), ניסתה אף היא להציע לו חוזה לשלוש שנים ברגע האחרון, אך סילבה חתם בשורות הבאסקים. סילבה השתכנע להצטרף בגלל סגנון המשחק של הקבוצה, הוא מכיר את השחקנים ונחשב לאליל של מיקל אוירסאבאל. "סוסיאדד היא בדיוק מה שהוא צריך בשלב הזה של הקריירה", נכתב.

View this post on Instagram

Thank you @mancity 💙

A post shared by David Silva (@david21lva) on

מנצ'סטר סיטי כבר הודיעה שתבנה פסל של הקשר בקרבת איצטדיון האיתיחאד, וסילבה מצא זמן להיפרד במכתב אמוציונלי: "זו הייתה משפחה פנטסטית, לא אשכח את הדרך שעברתי כאן. כשסבלתי ברגעים הקשים בחיי, הקבוצה הציעה לי אמפתיה ותמיכה. זה היה כבוד ללבוש את חולצת התכלת ולענוד את סרט הקפטן, לחלוק את חדר ההלבשה עם השחקנים והמאמנים הטובים בעולם. האוהדים המדהימים תמכו בנו תמיד".

"עשר שנים הייתי כאן, זכיתי ב-13 תארים. זה הזמן להגיד להתראות. גדלנו יחד אני והקבוצה. אני מקווה שסיטי תשיג ניצחונות גדולים ותארים אף רבים יותר בעתיד, אני תמיד אהיה אוהד של הקבוצה והפעם מרחוק. תמיד תהיו בליבי".

בצד המאוכזב נמצאת לאציו. באיטליה נטען כי הקבוצה מהאולימפיקו, שכבר הגיעה לסיכום עם הספרדי, זועמת על הקשר שנהג בחוסר כבוד. במועדון היו בטוחים שהוא לא עונה לטלפונים ורוצה להשקיע את כל-כולו בפרידה מקבוצתו הנוכחית, ולבסוף הוא אפילו לא הודיע ברגע האחרון על כך שהחליט לוותר על ההצעה.

המנהל המקצועי של לאציו, איגלי טארה, אף תקף פומבית את דויד סילבה כשאמר: "גיליתי שהוא לא יצטרף אלינו דרך ההודעה הרשמית של ריאל סוסיאדד. אני מאוד מכבד את דויד סילבה השחקן, אבל לא את דויד סילבה הבן אדם".

דויד סילבה
דויד סילבה. עשור אדיר באנגליה | Peter Powell/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי