"הכוכבים מאוכזבים מגווארדיולה". פסל ייבנה לסילבה מחוץ לאתיחאד

פפ גווארדיולה | Julian Finney - UEFA/UEFA via Getty Images

על פי דיווחים בממלכה, מספר שחקני סיטי איבדו את האמון במאמן בעקבות שינוי המערך נגד ליון. דבר זה לא מפריע להנהלה לנהל איתו שיחות ראשונות לגבי חידוש החוזה. מחווה ענקית לספרדי שנפרד אחרי עשור

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בעקבות ההדחה המפתיעה ברבע גמר ליגת האלופות של מנצ'סטר סיטי על ידי ליון, פפ גווארדיולה הפך לאחד המאמנים הכי מושמצים באירופה יחד עם מאורציו סארי וקיקה סטיין, אך בניגוד לשניים האחרונים הקטאלוני יישאר כמעט בוודאות ובאחיאד בעונה הבאה ואפילו יותר מכך.

למרות דיווחים ברחבי הממלכה על אפשרות כי אקס טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו יחליף את הספרדי, על פי דיווח של 'הטלגרף', השיחות בין המאמן שחתום עד 2021, להנהלת מנצ'סטר סיטי בנושא הארכת החוזה כבר החלו ונראה שהגעתו הצפויה של רונאלד קומאן לברצלונה, תביא להארכת חוזהו של גווארידולה בסיטי לפחות עד תום עונת 2021/22.

למרות כל זאת, ב'מירור' האנגלי פרסמו כי מערכת היחסים בחדר ההלבשה אחרים לחלוטין כאשר מספר שחקנים בכירים במנצ'סטר סיטי החלו לאבד את האימון בגווארדיולה, בעיקר בגלל השינויים הטקטיים שביצע לאחר הניצחון המרשים על ריאל מדריד ואף נכתב שהייתה אווירה קשה שלא הייתה כמותה מיד לאחר ההפסד לצרפתים.

מוסא דמבלה חוגג על סיטי
מוסא דמבלה חוגג על סיטי | MIGUEL A. LOPES/POOL/AFP via Getty Images

למי שלא זוכר, פפ גאוורדיולה החל לבנות את הקבוצה מחדש וצירף שני שחקנים בדמותם של פראן טורס מוולנסיה ניית'ן אקה – עליהם שילמה סיטי כ-60 מיליון ליש"ט ובעקבותיהם צפויים להגיע עוד מספר שחקנים בכירים.

בנושא אחר ומשמח יותר עבור אוהדי מנצ'סטר סיטי. היום (שני) בשעות הצהריים חשף היו"ר חלדון אל-מובראק כי בעקבות עזיבתו של אחד מהשחקנים הגדולים ביותר בתולדות המועדון, דויד סילבה שנפרד לאחר 10 עונות, הוחלט לבנות פסל בדמותו מחוץ לאצטדיון וכן, יוקדש מגרש אימונים מיוחד על שמו באקדמיה. אולי צעד זה מראה שמתחיל להיבנות מועדון גדול, גם מחוץ לכר הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי