קרוס הודה: "חגגנו את ההשפלה של ברצלונה"

טוני קרוס וליאו מסי | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

קשר ריאל מדריד סיפר: "אני לא יכול לספר בדיוק מה שנכתב אך היו חגיגות זדוניות אחרי ה-2:8 של באיירן". וגם: זידאן רוצה לאמן את נבחרת צרפת ומודריץ' חשף שכמעט חתם בצ'לסי

(גודל טקסט)

בכל יריבות ספורט גדולה יש שמחה לאיד. על אחת כמה וכמה כשמדובר בריאל מדריד וברצלונה. הבלאנקוס סיימו את דרכם בשלב שמינית גמר ליגת האלופות אחרי שהפסידו 2:1 למנצ'סטר סיטי בגומלין, ואבן ירדם מליבם לאחר שבארסה הושפלה 8:2 מול באיירן מינכן. טוני קרוס, אקס הבווארים, סיפר השמחה של השחקנים בקבוצת הוואטספ, כשהתראיין לפודקאסט של אחיו פליקס.

קרוס אמר: "אני לא יכול לספר בדיוק את מה שנכתב, עדיף שזה לא יגיע לאף אחד, אבל כמובן שלא כאב לאף אחד. היו חגיגות זדוניות", סיפר. הקשר הזכיר גם את התבוסה 3:0 של ברצלונה לרומא ב-2017/18 ואמר: "אנשים רצו לצרוח בחדרים אחרי השער של קוסטאס מנולאס (זה שהדיח את בארסה). אנחנו חיים את זה ככה כולנו". מן הסתם, הקשר הגרמני ישמח לראות את באיירן זוכה בגביע. "אני מניח שאוהדי ריאל יקבלו זכייה של באיירן כמועדון שני". הוא הוסיף כי הבווארים "משחקים טוב מאוד ונראים פייבוריטים. הם טובים מהשאר".

לסיום התייחס קרוס גם לקבוצתו: "הצלחנו להתגבר על ההפסד למנצ'סטר סיטי אבל ברור שאנחנו לא יכולים לחיות עם זה בשלום. זה עדיין מציק לנו. ריאל מדריד תמיד צריכה לזכות בתארים ולפחות לא להיות מודחת בשמינית הגמר". הספרדים, נזכיר, הודחו בפעם השמינית ברציפות בשלב הזה.

שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד. בצ'מפיונס זה לא עבד | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מאמן הקבוצה, זינדין זידאן, דיבר גם הוא היום וסיכם את העונה הקודמת: "הזכייה באליפות הייתה היום הכי טוב בחיי המקצועיים. זו הייתה עונה קשה ומסובכת. הצבנו לעצמנו את האליפות כמטרה אחרי הקורונה בידיעה שאולי בגלל הווירוס העונה לא תחודש. אני לא רוצה להשוות לליגת האלופות שהיא טורניר מפואר".

כשנשאל האם ייאמן את נבחרת צרפת אמר: "לפני תריסר שנים הכרזתי שהנבחרת מעניינת אותי. אם אמשיך לאמן אז למה לא? זה לא חדש, אפילו דידייה דשאן יודע על כך והכריז על זה בעצמו. הסיפור שלי עם נבחרת צרפת היה נהדר עד ליום האחרון, היו עליות ומורדות אבל הסיפור יפה. אם יום אחד זה יקרה, זה יהיה באופן טבעי. אין לי תוכנית לעתיד".

בנושא אחר, ב"גרדיאן" הבריטי פרסמו חלקים מהאוטוביוגרפיה של לוקה מודריץ'. הקרואטי סיפר שבקיץ 2011 היה קרוב מאוד לחתום בצ'לסי. "זה היה נראה כאילו אני עבור לשחק בבלוז. לקחתי מטוס פרטי, עלינו על היאכטה של אברמוביץ', זה היה מרגש ומפתיע". הבעלים של צ'לסי אמר: "אנחנו יודעים שאתה שחקן איכותי ורוצים שתחתום בצ'לסי". מודריץ' סיפר שרצה לזכות בתארים והרגיש שמיצה את עצמו בטוטנהאם.
"אני חושב שהמשא ומתן (מול היו"ר דניאל לוי) יהיה קשה מאוד", אמר מודריץ' לרומן, והוסיף כי ידע בסתר ליבו שהוא לא ישוחרר.

זינדין זידאן | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

"הייתי תמים כשדיברתי בפתיחות עם העיתונאים על רצוני לעזוב, מינו אותי לקפטן אבל הראש שלי היה במקום אחר. היו לי כמה פגישות עם לוי, הוא הגיע לבית שלי וניסה לשכנע אותי להאריך שוב את החוזה והבטיח לי שישחרר אותי ובסוף עברתי לריאל מדריד. היה לנו קשר טוב למרות שהוא לא עמד בהבטחות שלו, אני חושב שהמילה חשובה מכל דבר אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי