אקס ברצלונה: "קומאן לא תרם לי דבר". סוארס למקורביו: רוצה להישאר

רונאלד קומאן | OSEP LAGO/AFP via Getty Images

דאולופאו ששיחק תחתיו באברטון לא מתלהב מהמינוי: "אחרי חצי שנה נאלצתי לעזוב, נראה אם יצליח". הקשר הוסיף: "התבוסה לבאיירן לא עשתה לי כלום". פפ בירך, החלוץ לא יחזור לאייאקס. וגם: מדוע מסי שותק

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה עברה שבוע קשה מאוד לאחר התבוסה 8:2 לבאיירן מינכן, אך במועדון מקווים שיצאו לדרך חדשה עם מינויו הרשמי של רונאלד קומאן אתמול (רביעי). "קומאן לוקח פיקוד", נכתב בשער עיתון "ספורט". ב"מונדו דפורטיבו" הכותרת הייתה: "זה חלום שמתגשם", ציטוט שאמר המאמן כמובן. נכתב כי קומאן חוזר לבארסה נרגש ומסמן מחדש את חשיבות העבודה הקשה, מחויבות ועוצמה כדי להחזיר את המועדון לפסגת הכדורגל. פפ גווארדיולה שלח מסר תומך בטוויטר: "מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם". בספרד נטען כי הוא רוצה חמש או שש החתמות חדשות ומודע לכך שזה לא יהיה קל, ועל כן ישתמש בשחקנים הצעירים.

מי שפחות התרגש מהמינוי הוא ג'רארד דאולופאו, קשר הכנף שגדל בברצלונה והתאמן תחת ההולנדי באברטון. בראיון ל"רדיו קטלוניה" אמר: "קומאן לא תרם לי שום דבר כמאמן במשך חצי שנה ונאלצתי לעזוב למילאן. נראה מה הוא יצליח לעשות בברצלונה". לגבי מצב הקבוצה אמר: "התבוסה לבאיירן לא עשתה לי שום דבר, היא כבר לא מעניינת אותי, לא אכפת לי מה קורה שם". נוסיף כי ויקטור פונט שרוצה להתמודד על נשיאות המועדון הבהיר: "גם אם קומאן ינצח הוא לא יהיה המאמן שלי" (אלא צ'אבי).

דאולופאו התייחס גם למצבם השחקנים הצעירים: "במועדון אין סבלנות כלפיהם, זה כבר שנים ככה. הם יוכלו ללמוד את הפילוסופיה ולמצוא את הדרף לקבוצה הראשונה אם יתנו להם זמן. עכשיו אולי יהיו שינויים, אבל זה קורה באיחור גדול של הרבה מאוד שנים".

כותרות העיתונים בספרד | צילומי מסך: "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו"

אחד השחקנים שסומנו כאלה שעשויים לעזוב הם החלוץ הוותיק לואיס סוארס (33), שלא היה חלק מרשימת "החסינים" שהציג הנשיא ג'וזף ברתומאו. לפי "מונדו דפורטיבו", מקורביו של החלוץ הצהירו שהוא לא קיבל הודעה מהמועדון שאינו בתוכניות והוא רוצה להמשיך עד תום חוזהו ב-2021. לחלוץ יש סעיף בחוזה לפיו אם ישחק 60% ממשחקי העונה הבאה, הוא יחודש אוטומטית עד 2022. "יש הרבה דיבורים מבחוץ, מהמועדון לא יצרו איתו קשר, הוא מחכה בסבלנות", אמרו מקורביו. עוד הוסיפו: "סוארס לא מתכוון לחזור לאייאקס, הרעיון הוא לעזוב כשחקן חופשי בשנה הבאה. סוארס לא מדבר כי הוא כמו כולם – עצוב, פגוע ומבויש".

ומה לגבי מסי? בספרד הציגו השערות לגבי שתיקו של קפטן ברצלונה, גם לגבי הפיאסקו נגד באיירן וגם לגבי עתידו. בתקשורת הזכירו כי מסי לקח אחריות אחרי התבוסות נגד רומא (3:0) וליברפול (4:0) והאשים את השחקנים עצמם: "זו הייתה אשמתנו, לא הפרויקט עצמו ולא המאמן". לגבי המשחק הרע באנפילד אמר: "חסמנו את עצמנו, מה שקרה ברומא עלה לנו בראש, זו אשמת השחקנים". הפעם הכעס של מסי, שהודה בזמנו שהרגיש נרדף – גדול יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי