מסי בפגישה עם קומאן: "העתיד שלי בברצלונה כרגע לא ברור"

ליאו מסי | Michael Regan - UEFA / Contributor

הארגנטינאי קטע חופשה משפחתית כדי להיפגש עם המאמן החדש והבהיר: "כרגע אני רוצה את עצמי יותר מחוץ למועדון מאשר נשאר". הפרעוש מודע לכך שיהיה לו קשה לעזוב בשל חוזהו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

האם המשבר בברצלונה יגיע לתסריט הנורא ביותר עבור המועדון? כבר בשעות הבוקר דווח כי ליאו מסי קטע את החופשה המשפחתית שלו לטובת פגישה עם מאמנו החדש רונאלד קומאן, והערב (חמישי) "רדיו קטלוניה" פרסם כי הכוכב הארגנטינאי אמר להולנדי ש"עתידו במועדון לא ברור לו כרגע".

לפי הפרסום, הקפטן הבהיר שכרגע הוא רואה את עצמו מחוץ למועדון מאשר נשאר בו, אך יודע שכרגע יהיה לו קשה לעזוב בשל חוזהו. בעיתון "ספורט" פרסמו ראיון עם ואגנר ריביירו, אחד מסוכניו של ניימאר, שאמר: "יותר הגיוני בשלב זה שמסי יגיע לפריז סן ז'רמן מאשר ניימאר יחזור לברצלונה".

ההפסד המשפיל 8:2 בחצי הגמר יצר כאוס במועדון, שלא במפתיע מיד לאחר מכן פוטר המאמן קיקה סטיין וכן המנהל המקצועי אריק בידל, ועל כן ברתומאו מעוניין שמסי וקומאן ייפגשו וישוחחו במהרה כדי ליישר קו ביניהם לקראת העונה הבאה ולייצר שפה משותפת למען המשך דרכו של מסי. כזכור, את העונה האחרונה החלה ברצלונה עם ארנסטו ואלוורדה, כך שכבר שני מאמנים ברציפות לא מצליחים להוביל את ברצלונה להישגים ולהוציא את המיטב מליאו מסי וחבריו.

ליאו מסי מאוכזב | Manu Fernandez/Pool via Getty Images

בהתייחסותו היחידה לליאו מסי עד כה אמר הנשיא ג'וספ מריה ברתומאו: "שוחחתי עם חורחה (אביו של מסי) והוא אמר לי שיש אכזבה עצומה. מדובר באכזבה מוצדקת וטבעית, אבל כולנו צריכים לנצל את החופשה כדי לנקות את הראש ולחזור בכוחות מחודשים לעונה הבאה".

קומאן הצהיר כי "ליאו מסי הוא הכדורגלן הכי טוב בעולם, אני אוהב אותו". כעת הוא יצטרך "לעבור בשלום" את השיחה עם כוכב ברצלונה, שלאחרונה, כמו לאחר כל אכזבה או כישלון בברצלונה, מדווח כי הוא עלול לעזוב.

רונאלד קומאן | OSEP LAGO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי