לקראת פגרת הנבחרות: ריאל מדריד חוששת מצרות בגזרת בייל

גארת' בייל
גארת' בייל | Stu Forster/Getty Images

ב"אס" טוענים כי לאור אירועי העבר, במועדון מודאגים מהאפשרות שהוולשי ינצל את ביקור המולדת הקרוב כדי לעורר סערה נוספת

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

גארת' בייל יצטרך להתייצב בקרוב במתחם ולדבבאס, לטובת פתיחת האימונים של ריאל מדריד שבה הוא לא ממש נהנה כבר תקופה ארוכה, אך כבר ב-3 ספטמבר הוא יוכל לשוב לשחק, כאשר נבחרת וויילס תחל את דרכה בדרג ב' של ליגת האומות, שם תפגוש את פינלנד ובולגריה. בייל לא שיחק מאז ה-24 ביוני ולכן זו אמורה להיות חזרתו לכר הדשא לראשונה מזה 71 ימים.

אלא שלפי ה"אס", במדריד לא כל כך נהנים מהמחשבה על יציאתו של הקיצוני לפגרת הנבחרות. נבחרת וויילס היוותה תמיד את מקום המפלט המקצועי של בייל, שנהנה ומשתחרר בה כשהוא מקבל את מעמד הכוכב הבכיר, בדיוק ההפך ממה שקורה בריאל, שם זינדין זידאן לא סופר אותו. בכלי התקשורת הספרדי טוענים כי הבלאנקוס חוששים מאפיזודה שלישית נוספת ב"כיכובו" של בייל, כזו שתזכיר את אלו שהיו איתו בעבר.

כזכור, בספטמבר 2019 בייל ניצל את היציאה מספרד כדי להתראיין ל"סקיי", שם סיפר כי הוא "לא מאושר לשחק" בריאל מדריד וטען כי "לזכות בתואר עם הנבחרת שלך זה קצת יותר מיוחד", על אף הגביעים היוקרתיים שהניף עם הקבוצה ממדריד. דבר נוסף שהכעיס את ריאל בעבר זו הנכונות של בייל לסכן את עצמו פיזית לטובת הנבחרת, בעוד במדים הלבנים הוא מבקש לנוח על כל בעיה פיזית, קטנה ככל שתהיה.

התקרית הזכורה ביותר אירעה בחודש נובמבר האחרון, כאשר במהלך חגיגות ההעפלה ליורו עם הנבחרת, בייל הניף את דגל ארצו שעליו נכתב: "וויילס. גולף. מדריד. בסדר הזה". כעת, כשביקור מולדת נוסף באופק, במדריד חוששים מצרות נוספות בגזרתו.

גארת' בייל
מסוג הזיכרונות שמדאיגים את ריאל | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי