חוזה ארוך טווח ושנה אחת ב-MLS: המתווה שסיטי תציע למסי

פפ גווארדיולה עם ליאו מסי
פפ גווארדיולה עם ליאו מסי | Gettyimages

על פי ESPN, התכולים יציעו לכוכב חוזה לשלוש שנים, שבסיומן יעבור לקבוצת הבת האמריקאית של המועדון, ניו יורק סיטי. בארגנטינה פורסם: אביו של הפרעוש נחת במנצ'סטר וייפגש עם אנשי הקבוצה. וגם: הרמז של אגוארו

(גודל טקסט)

האיחוד בין ליאו מסי לפפ גווארדיולה הולך ומתקרב. ככל הנראה, הפרעוש ייאלץ להיפגש עם ראשי ברצלונה בבוררות של פיפ"א לפני שיוכל להשתחרר מחוזהו ולעזוב כרצונו, אך בינתיים, לאחר שב-ESPN פורסם אתמול (שלישי) כי מנצ'סטר סיטי לומדת את עלויות העברתו, היום פורסמו באותו כלי תקשורת פרטים על ההצעה שהתכולים רוקמים עבור כוכב העל, שלמרבה ההפתעה, כוללת גם שנה אחת ב-MLS.

לפי הדיווח, מנצ'סטר סיטי תציע למסי חוזה לשלוש שנים, אשר בסיומן יעבור הארגנטינאי לקבוצת הבת של האנגלים בארצות הברית, ניו יורק סיטי. מאוחר יותר, ב-TyC הארגנטינאי (שם פורסם לראשונה על הפקס של מסי לברצלונה) וב-RAC1 הקטלאני דווח כי חורחה מסי, אביו של השחקן, נחת במנצ'סטר לקראת פגישה עם אנשי קבוצתו המיועדת של מספר 10.

כזכור, בתקשורת הקטאלנית דווח כי גווארדיולה שוחח עם מסי בימים האחרונים ושיתף אותו בפרטי הפרויקט שמתוכנן בשבילו במועדון מהפרמיירליג. בנוסף, ברדיו קטלוניה טענו אתמול כי לרשות הסיטיזנס עומד תקציב רכש של 300 מיליון יורו, אך נראה כי במנצ'סטר מקווים שמסי יוכל לנצל את סעיף היציאה מחוזהו, כך שאפשר יהיו לצרפו בהעברה חופשית.

איחוד עם המאמן שעמו הצליח יותר מבכל תקופה אחרת בקריירה שלו אמור להוות פיתוי מקצועי גדול עבור הפרעוש, כאשר בנוסף, הוא גם יזכה לשתף פעולה עם אחד מחבריו הטובים ביותר – סרחיו אגוארו. בינתיים, מי שסיפק רמז עבה לכך שמסי בדרכו למנצ'סטר סיטי הוא אגוארו עצמו. החלוץ הוריד את המספר 10 משמו בחשבון האינסטגרם ונתן לגולשים להבין כי הוא ויתר על המספר לטובת חברו שיגיע לקבוצה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי