נציגי סיטי יגיעו לספרד בשבוע הבא. ההצעה על מסי: 200 מיליון יורו

פפ גווארדיולה עם ליאו מסי
פפ גווארדיולה עם ליאו מסי | Gettyimages

לפי דיווחים ב-"Bein Sports", האנגלים רוצים לפתוח במו"מ מהיר, שחקן עשוי להיכלל בעסקה. נשיא ברצלונה התקשר לאביו של הקפטן ושמע ממנו שאין דרך חזרה, אך הפרעוש ישוב לאימונים ביום א'. האוהדים פרצו לקאמפ נואו

(גודל טקסט)

ליאו מסי צפוי להגיע ביום ראשון לאימון פתיחת העונה של ברצלונה תחת רונאלד קומאן אך אין זה אומר שהסערה חלפה. אתמול בשעות הלילה הוא נועד עם לואיס סוארס במסעדה כך דווח בתוכנית "אל צ'ירינגיטו". אוהדי הקבוצה פרצו את הקאמפ נואו בשעות הערב המוקדמות וקראו לנשיא ג'וזף ברתומאו להתפטר.

בתוכנית רדיו בספרד נטען כי ברתומאו לא שוחח עם מסי ישירות והתקשר לחורחה, אביו של מסי, כצעד אחרון, אך חורחה היה נחרץ והודיע שמסי לא ימשיך בברצלונה. נראה שמסי יגיע לאימון רק כדי למנוע את הסוגייה המשפטית ולעמוד בהתחייבויות.

"מעבר באופק", זו הכותרת של עיתון "ספורט" עם אזכורים לכך שההחלטה של מסי היא בלתי הפיכה. בעיתון הציגו חולצות של מסי עם הספרה 10 לא רק במנצ'סטר סיטי אלא גם במנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן ואינטר כך שישנן עוד אופציות חוץ מאיחוד עם פפ גווארדיולה.

שער "ספורט" – עזיבה באופק | צילום מסך: "ספורט"

לפי "Bein Sports", נציגים של סיטי יגיעו לברצלונה בשבוע הבא ויגישו הצעה ראשונה על מסי – 200 מיליון יורו בסך הכל כשבעסקה עשוי להיכלל גם שחקן. האנגלים רוצים לפתוח במשא ומתן מהיר. סעיף השחרור של מסי עומד על 700 מיליון יורו. הבלם אריק גארסיה שמסיים את חוזהו בתום העונה הבאה וגדל בברצלונה – נמצא על הפרק, כשגבריאל ז'סוס הוזכר אתמול. מסי בוודאי שלא לא יעזוב בחינם, כך נראה, על אף שלפי עורכי הדין שלו, סעיף היציאה שפג בחודש יוני עדיין רלוונטי משום שהעונה עוד לא הסתיימה בשלב הזה.

בספרד נטען כי מסי נחוש לעזוב אך לא ירצה להשתחרר בחינם, אלא שרצונו הוא שברצלונה תקבל סכום גבוה ממכירתו. הספקולציות עובדות שעות נוספות, ובכלי התקשורת שמו לב שסרחיו אגוארו שינה את שם המשתמש באינסטגרם שלו והוריד את הספרה 10. אולי הוא שומר אותה לחברו מסי שעשוי להצטרף? עוד נטען כי מסי ידרוש הבטחה מפפ שהוא נשאר מעבר ל-2021.

ליאו מסי | Michael Regan – UEFA / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי