דיווח: ברצלונה גילתה שסעיף 700 מיליון היורו של מסי לא תקף

ליאו מסי | MANU FERNANDEZ/POOL/AFP via Getty Images

מכה גדולה לבארסה? בספרד נחשף כי כשהכוכב האריך את חוזהו בפעם האחרונה (2017), הוסכם כי סכום ההעברה תקף רק עד לתום 19/20. במועדון כמובן מכחישים. בתקשורת המקומית תקפו את הקפטן: "מורד"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה התעוררה לשבוע חדש וקריטי במיוחד בסאגת העזיבה של ליאו מסי. היום (ראשון) הקבוצה תקיים את מבדקי תחילת העונה וכפי שדווח אתמול, הקפטן צפוי שלא להתייצב והודיע על כך למועדון. המלחמה בין הצדדים ממשיכה. כעת נראה שיש פרצת דרך מבחינת הארגנטינאי שמקושר חזק למנצ'סטר סיטי.

לפי "El Larguero", נציגיו של השחקן טוענים כי סעיף השחרור בגובה 700 מיליון יורו הסתיים הקיץ. הארכת חוזהו האחרונה של מסי הייתה ב-2017, ונטען כי הסעיף לא יהיה תקף בשנה האחרונה. "עם עמדות כה מרוחקות, האפשרות להגיע להכרעה בבית המשפט הולכת וגוברת", נכתב בידיעה. במועדון כמובן מכחישים וטוענים שזה לא נכון.

ג'ורדי מרטי ניתח: "במצב הנוכחי זה לא הגיוני לבקש את מלוא סעיף השחרור. אף קבוצה לא תשלם זאת וברור שמסי רוצה לעזוב".

ליאו מסי | Rafael Marchante/Pool via Getty Images

בכלי התקשורת המקומיים אין שום ביקורת על הנהלת המועדון\הנשיא אלא על מסי בלבד. "מורד!", נכתב בשער "ספורט" בעוד ב"מונדו דפורטיבו" נכתב: "הוא לא יגיע". "מסי וברתומאו משחקים שחמט ורק אחד ינצח בעוד השני יספוג הפסד כואב", נכתב ב"מארקה". עוד נטען כי מסי נדחק החוצה. הנשיא עשה הכל כדי לעצבן אותו.

בספרד פרשנו גם את הצעד בו נוקט מסי. מסי חושש כי אם יגיע לאימון הוא בעצם מכיר בקיומו של החוזה עד 2021 מבלי סעיף היציאה. מעבר לכך בסביבתו נטען כי זה הצעד האחרון כאשר הבין שהמועדון לא רוצה לנהל משא ומתן על עזיבתו ברוח טובה (הוא לא מצפה לעזוב בחינם אך בטח לא בתמורה לסעיף השחרור).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי