וייסמן נפרד מוולפסברגר, צפוי לנחות היום בספרד כדי לחתום בוויאדוליד

שון וייסמן
שון וייסמן | אודי ציטיאט, וינה

החלוץ הודה לאוהדים בפוסט פרידה: "הגיע הזמן לעשות את הצעד הבא בקריירה". העיתונאי גיאם בלאגה, מי שחשף את המו"מ בין השחקן לקבוצה שבבעלות רונאלדו, דיווח כי הישראלי בדרכו מאוסטריה

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

העיתונאי הספרדי גיאם בלאגה, שנחשב לאחד המוערכים באירופה ולחבר קרוב של רבים מכוכבי הענף בעבר ובהווה, היה מי שחשף בשבוע את המו"מ המתקדם בין שון וייסמן לוויאדוליד. הלילה (בין שבת לראשון) הוא דיווח שעוד היום צפוי החלוץ לנחות בספרד כדי להשלים את מעברו מוולפסברגר.

לפי בלאגה, המטרה של ויאדוליד היא להכריז על צירופו של וייסמן כמה שיותר מהר, כדי שיוכל להצטרף לאימונים שכבר החלו. כידוע, הקבוצה תחל את העונה רשמית כבר בעוד כשבועיים, כשב-12.9 תיפתח עונת 2020/21 ב"לה ליגה" עם המחזור הראשון.

לאחר הדיווח וייסמן נפרד באופן רשמי מוולפסברגר בפוסט בו כתב: "אחרי שנה נהדרת כאן, אני רוצה לנצל את ההזדמנות לומר תודה ולהיפרד מכם. לעולם לא אשכח את השנה האחרונה. מבחינה מקצועית זו העונה הטובה ביותר בקריירה שלי. הגיע הזמן לעשות את הצעד הבא, מקווה שניפגש שוב בקרוב".

View this post on Instagram

Liebe Wolfsberger, nach einem unglaublich tollen Jahr bei euch möchte ich die Chance nutzen, um mich bei euch zu bedanken und mich von euch zu verabschieden👋. Ich werde das vergangene Jahr niemals vergessen🙌! Sportlich war es die erfolgreichste Saison in meiner Karriere. DANKE an den @wolfsbergerac , die an mich geglaubt haben und mir die Chance gegeben haben, mich hier zu entwickeln und auch in der @europaleague zu spielen! Umso glücklicher bin ich, dass wir uns wieder für das internationale Geschäft qualifizieren konnten. Mein spezieller DANK gilt auch euch, den Fans, die mich sowohl im Stadion als auch hier online immer unterstützt haben! DANKE auch an meine Mannschaftskollegen, dem Team hinter dem Team und allen Leuten rund um den WAC. Ihr habt mich und meine Frau unglaublich herzlich aufgenommen, sodass wir uns sofort wohl in unserer neuen Heimat gefühlt haben🙏🏻. Nun ist es an der Zeit, den nächsten Schritt in meiner Karriere zu machen und ich hoffe, dass ihr mich weiter supportet und wir uns bald wiedersehen! Euer Shon. . . . . #wolfsbergerac #wolfsrudel #WAC #timetosaygoodbye #ShonWeissman

A post shared by Shon Weissman (@shonweissman9) on

לפי הפרסומים בסוף השבוע, וייסמן יהיה הרכש היקר בתולדות ויאדוליד. אמנם לא יושלמו עבורו כשישה מיליון יורו כפי שדווח תחילה באוסטריה, אולם הוא כן יירכש במעל שלושה מיליון יורו – סכום שוויאדוליד לא השקיעה מעבר לו כדי לרכוש שחקן. כזכור, בלאגה עצמו היה מי שטען שרונאלדו, חלוץ העבר האגדי של ברזיל, "אוהב את וייסמן" והתרשם ממלך השערים של הבונדסליגה האוסטרית בעונתו הראשונה מחוץ לישראל.

גם בגרמניה, שם דווח ביממה האחרונה על כך ששאלקה הצטרפה למירוץ לצירוף וייסמן, שללו הבוקר את הדיווחים וטענו שהישראלי נמצא בדרכו לספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי