דיווח: גווארדיולה המליץ למסי להישאר בבארסה

פפ גווארדיולה עם ליאו מסי
פפ גווארדיולה עם ליאו מסי | Gettyimages

ב'מונדו' טוענים: סיטי בדקה את העלויות וההעברה אינה ברת ביצוע אלא אם יגיע בחינם, לכן המאמן הספרדי שוחח עם הפרעוש. הקטלונים יציעו חוזה עד למונדיאל, אביו שוקל לפנות לפיפ"א לבקשת "העברה זמנית"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה פתחה אתמול (שני) את אימוניה לקראת עונת 2020/21 כשהקפטן ליאו מסי שרוצה לעזוב היה הנעדר הבולט מהפרמיירה של רונאלד קומאן. במועדון נערכים לקראת יום רביעי הגורלי אז חורחה מסי, אביו וסוכנו של ליאו, יפגש עם הנשיא ג'וזף ברתומאו כשכרגע הפערים ביניהם תהומיים. ב"מונדו דפורטיבו" הציגו את הגישות של שני הצדדים יחד עם מה שמוגדר כניסיון אחרון של המועדון לשכנעו להישאר. בדיווח אחר, באותו המקור, נטען כי סיטי עשויה לרדת מהעסקה לאור העלויות.

לפי ג'וזף ברתומאו, החוזה של מסי תקף עד לתום 2020/21, הוא יוכל לעזוב רק בתמורה לתשלום סעיף השחרור – 700 מיליון יורו, והמאמן החדש רואה במסי כדמות החשובה ביותר בפרויקט שלו. בצד של מסי טוענים כי רוצים לעזוב בדרך ידידות ומתונה אך אם זה לא יתאפשר לא יהססו להילחם, שהקפטן לא מאמין בפרויקט ולא מרוצה גם מההחלטות שהתקבלו כמו שחרורו של לואיס סוארס, והוא מאמין שהוא מיצה את עצמו במועדון. כמובן שבהתייעצות עם עורכי הדין שסייעו בשליחת הפקס המפורסם, הם מאמינים שחוזהו של מסי לא בתוקף.

במועדון יעשו הכל כדי לשכנע את מסי להמשיך ולפרוש בקאמפ נואו. ברתומאו יציע למסי לחדש את חוזהו עד למונדיאל בקטאר שייערך בנובמבר\דצמבר 2022, כלומר באמצע עונת 2022/23, אך בלי הסעיף של עזיבה בחינם. בחודש מרץ בכל מקרה יסיים ברתומאו את כהונתו כנשיא ומסי ואביו יוכלו לדון בנושא עם הנשיא הנבחר.

ג'וזף ברתומאו וליאו מסי | Miguel Ruiz/FC Barcelona via Getty Images

אביו של מסי צפוי לסרב להצעה אלא אם כן תהיה הפתעה גדולה. הוא התייעץ עם עורכי דין בעזרתם שלח את הפקס, ומתעקש לעזוב ללא עלות. אביו של מסי שוקל לפנות לפיפ"א לבקש "העברה זמנית" כשמחירו של מסי ייקבע בהמשך בבית המשפט.

במקביל נטען בידיעה אחרת ב"מונדו דפורטיבו" כי במנצ'סטר סיטי חוששים מעלות העסקה. בדיווח נכתב כי על פי גורמים המקורבים למועדון האנגלי, לאחר ניתוח המספרים, העסקה היא ברת ביצוע רק אם מסי יגיע בחינם שכן שכרו של הכוכב יהיה גבוה מאוד. עוד נטען כי גווארדיולה העביר למסי מסר לפיו לאור הקשיים בהחתמתו עדיף לו להישאר בקבוצה". הספרדי שהה במשך מספר ימים בברצלונה וכעת חזר לבריטניה. אין אישור רשמי לכך שנפגש עם מסי אך בוודאות הם שוחחו בטלפון, לפי הדיווחים, עוד לפני שמסי העביר את הפקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי