Sport1 Banner

ראמוס: "רוצה שמסי יישאר בברצלונה, אוהב לנצח את הטובים ביותר"

ליאו מסי, סרחיו ראמוס | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

קפטן ריאל מדריד לא רוצה לראות הכוכב של היריבה המושבעת עוזב: "הופך את הקבוצה ואת הליגה לטובות יותר, הרוויח את הכבוד שהוא יכול להחליט על עתידו". וגם: חוזהו בבלאנקוס שמסתיים בתום העונה

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל עובר סערה בימים אלו, כשעזיבה אפשרית של ליאו מסי את ברצלונה הופכת לממשית יותר ויותר, דבר שללא ספק יביא לרעידת אדמה אם וכאשר יהפוך לרשמי. מי שדיבר על הנושא הוא סרחיו ראמוס, היריבה הגדולה, ריאל מדריד. אגב, הבלם יפגוש מחר (חמישי) עם נבחרת ספרד לקרב ענק את נבחרת גרמניה (21:35, שידור ישיר בספורט4) בפתיחת ליגת האומות.

"מסי הרוויח את הכבוד שהוא יכול להחליט את עתידו, אבל אני לא יודע אם הוא עושה את זה בדרך הטובה ביותר", אמר ראמוס והוסיף: "הייתי רוצה שיישאר, כי הוא יהיה אובדן בשביל הכדורגל הספרדי, בשביל ברצלונה ובשבילנו".

"מסי הופך את הקבוצה שלו ואת הליגה הספרדית לטובות יותר", המשיך הבלם. "הוא הופך את משחקי הקלאסיקו ליפים ומעניינים יותר, כי אתה רוצה להיות הטוב ביותר ולנצח את הטובים ביותר, והוא אחד הטובים בעולם. הוא זכה באפשרות להחליט עבור עצמו".

ליאו מסי, סרחיו ראמוס
ליאו מסי, סרחיו ראמוס | CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images

חוזהו בריאל מדריד, שנגמר בתום העונה: "זה נושא שלא נגענו בו עדיין, אבל זה לא גורם לי או למועדון להרגיש לא רגועים. אני נמצא בריאל כבר המון שנים ומעולם לא חשבתי לעזוב את הקבוצה שאני רוצה יחד איתה. אני לא חושב שיהיו בעיות כשנצטרך להגיע להסכמה. אני לא מתעסק בנושא הזה בכלל, אלא מתמקד בעונה".

חזרתו של לואיס אנריקה לנבחרת ספרד: "אני שמח מאוד שלואיס אנריקה חזר אלינו, הוא מאמן נהדר. הרקורד שלו מדבר בפני עצמו. אחרי הנושא המשפחתי שלו, כשהוא חזר הייתה שמחה גדולה. אני בטוח שהוא יפיק את המיטב מכולנו ואנחנו שמחים שהוא מדריך אותנו".

עוד באותו נושא: ליאו מסי, סרחיו ראמוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי