דיווח: ברתומאו מואשם בשחיתות על ידי משטרת קטלוניה

ג'וזף ברתומיאו
ג'וזפ ברתומיאו | Gettyimages

ב"אל מונדו" פורסם כי נשיא ברצלונה נחקר בטענה שהשתמש בכספי המועדון כדי להעשיר את חשבון הבנק שלו כחלק מפרשת "בארסה גייט". ההתפטרות תגיע בקרוב?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בשעת לילה מאוחרת (בין חמישי לשישי), החלו דיווחים ראשוניים בספרד על כך שנשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו, מואשם בשחיתות על ידי משטרת קטלוניה.

ברתומאו, שחווה חודשים לא פשוטים בעקבות הכישלון המקצועי והניהולי של ברצלונה בשנים האחרונות, מחדל שהגיע לשיאו העונה ובחודש שעבר עם דרישתו הרשמית של ליאו מסי לעזוב, עשוי לכעת לעזוב מיידית אם הדיווח יתברר כנכון, חרף סירובו להתפטר עד כה. נטען כי למשטרה ישנן ראיות משמעותית כנגדו.

לפי הפרסום ב"אל מונדו", ברתומאו השתמש בכספים מתקציב ברצלונה כדי לגרוף רווחים שהועברו לחשבון הבנק האישי שלו. למעשה, הפרשה החדשה שנחשפה קשורה גם היא לפרשה אחרת שזכתה לכינוי "בארסה גייט" – אז הואשם ברתומאו כמי שהפעיל בוטים שיבקרו ברשתות החברתיות את כוכביו וביניהם ליאו מסי וג'רארד פיקה, במטרה לפגוע במוניטין שלהם.

עוד נטען כי ברתומאו אישר תשלום שמוערך בפי שישה משווי העסקה הריאלי עם אותה חברה שהפעילה את הבוטים, וזו הסיבה שהובילה את הרשויות בקטלוניה לחקור את התנהלות המועדון וגרמה לחשדות נגד ברתומאו. אם אכן ייאלץ להתפטר בקרוב, יהיה מאוד מעניין לראות אם הדבר ישפיע על עתידו של ליאו מסי במועדון גם לטווח ארוך.

רונאלד קומאן, ג'וזף ברתומאו | osep LAGO / AFP) (Photo by JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי