ויניסיוס: "כמובן שהתאכזבתי שלא שיחקתי נגד מנצ'סטר סיטי"

ויניסיוס ג'וניור | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

בקיץ בו ריאל לא תבצע רכש, הברזילאי צריך לעשות את קפיצת המדרגה. בראיון סיפר על ימיו בלבן: "יש לנו הרבה שחקנים טובים, בקבוצה מאוד תומכים בצעירים". וגם: המודלים לחיקוי, הסלסאו ילדותו והגזענות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה החדשה 2020/21. לוח המשחקים קבע כי ריאל תפגוש את חטאפה במחזור הראשון אלא שאלופת ספרד תזכה לשבוע מנוחה נוסך ותפתח את העונה במשחק חוץ קשה מאוד נגד ריאל סוסיאדד ב-21 בספטמבר. נשיא המועדון, פלורנטינו פרס, קפץ למתחם האימונים ולדבבאס ואיחל לשחקנים ולמאמן בהצלחה בעונה הקרובה. ריאל תקיים שני משחקי הכנה בקרוב: נגד ראיו וייקאנו בעוד ארבעה ימים, וב-15.9 נגד חטאפה.

הבלאנקוס, שהשאילו אמש את דני סבאיוס לארסנל וברהים דיאס למילאן, רוצים להשתחרר משחקנים נוספים. ב"אס" נטען כי המצב עם גארת' בייל יישאר ללא שינוי. "הוא היה יכול לעזוב פעמיים בעבר (ב-2017 למנצ'סטר יונייטד, ובקיץ הקודם לסין), אך הפעם זה בלתי אפשרי, נכתב. לאור ההנחה הרווחת כי ריאל לא תבצע רכש בקיץ, אחד מהשחקנים שצריכים לעשות את קפיצת המדרגה – הוא ויניסיוס ג'וניור. "הוא לא יכול להישאר באותה הנקודה כמו בשנתיים הקודמות. זו חייבת להיות הפריצה שלו", נכתב ב"מארקה". הברזילאי התראיין וסיפר על האכזבה מכך שלא שיחק נגד מנצ'סטר סיטי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות.

"כמובן שרציתי לשחק ולעזור לקבוצה, אבל לזידאן יש הרבה שחקנים טובים וזוהי הייתה בחירתו", אמר ויניסיוס. על הקבוצה אמר: "תומכים בי הרבה, למועדון אכפת מהצעירים. אנחנו ההווה והעתיד של ריאל מדריד. בגיל 20, רק איקר קסיאס וראול שיחקו יותר משחקים ממני, והם אגדות כאן. הם זכו בתארים רבים ואני שואף להשיג את מה שהשיגו". כשנשאל על המודלים לחיקוי, ענה: "סרחיו ראמוס וקאסמירו מהווים דוגמא מעולה. אני צופה בהם מתאמנים. כולם מאוד מרוכזים, מוסר העבודה שלהם דוחף אותי לעבוד יותר".

על ברזיל: "אני מקווה לשחק שוב בסלסאו. רבים מהאלילים שלי שם. ניימאר הוא ההשראה שלי. עבדתי קשה כדי לקבל זימון ואני רוצה להיות חלק מהנבחרת במונדיאל, אנחנו מסוגלים לנצח. כמובן שאני עובד כדי להשתפר כי וצובר ניסיון. כמובן שאם זה ייקרה יהיה עליי להיות בשיא שלי באותו החודש".

הילדות שלו: "יש לי זכרונות טובים מאוד מהחברים בריו דה ז'ניירו. שיחקתי בתוך הבית שלי בימים גשומים, כשלא הייתה ברירה, תמיד משהו נשבר – רהיטים, מנורות. בגיל ארבע נפלתי תוך כדי משחק והיו לי שלושה תפרים. מאז שהתחלתי לשחק כדורגל הייתי מרוכז רק בזה, עכשיו כשאני מפרנס את משפחתי עליי להשקיע בזה יותר. לא יודע מה הייתי עושה אם לא הייתי כדורגלן".

גזענות: "יש יותר ויותר עניין ותמיכה במטרה שלנו, בטח כאשר ספורטאים גדולים כמו לברון ג'יימס ולואיס המילטון מובילים מחאה. הרגע הזו בו שחקני ה-NBA סירבו לעלות לשחק היה חזק מאוד. זה גורם לאנשים לראות כמה אכפת לנו. זה משמח אבל גם קצת עצוב בעת ובעונה אחת כי בשנת 2020 אנחנו עדיין צריכים להילחם בגזענות".

ויניסיוס
ויניסיוס ג'וניור חוגג נגד ברצלונה | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי