באיחור של שבוע: ליאו מסי התאמן עם ברצלונה

ליאו מסי | האתר הרשמי של ברצלונה

לאחר שהודיע כי יישאר בבארסה, הכוכב הארגנטינאי התייצב במחתם האימונים וקיים אימון בכורה בעידן קומאן. ב"ספורט" נכתב כי יש התקדמות משמעותית עם לאוטרו מרטינס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

דף חדש נפתח בברצלונה. הקפטן ליאו מסי, שהודיע על כך שימשיך בקבוצה על אף שהודיע רשמית כי הוא מבקש לסיים את החוזה ולעזוב, התאמן הערב (שני) לראשונה תחת המאמן החדש רונאלד קומאן, קצת פחות משבועיים לפני שבארסה תפתח רשמית את עונת 2020/21.

כשעה וחצי לפני האימון, שיחל ב-18:30 שעון ישראל, ה"פרעוש" הגיע למתחם האימונים של בארסה – לו חיכו מאות אוהדים – והתאמן בנפרד, כמו גם פיליפה קוטיניו. כזכור, בשבוע שעבר הארגנטינאי החרים את בדיקות הקורונה שערכה ברצלונה לשחקניה וכן את אימוני הקבוצה, עד שביום שישי הצהיר על הישארותו גם בעונת 2020/21 מכיוון שהקבוצה דרשה 700 מיליון יורו עבור התרת חוזהו, גובה סעיף השחרור בחוזהו.

כידוע, על אף ההצהרה כי יישאר, מסי יצא למתקפה נגד ראשי המועדון והנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו בפרט. אגב, מסי עבר בדיקת קורונה ונמצא שלילי, אחרת לא היה יכול להצטרף לאימונים הערב.

ליאו מסי
ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

במקביל, בברצלונה מתעסקים במציאת מחליף ללואיס סוארס שיעבור ליובנטוס. לפי "ספורט" יש התקדמות משמעותית בנושא לאוטרו מרטינס.

"הקבוצה שקדה חודשים על משא ומתן לגבי הגעתו והשבוע תהיה הכרעה", נטען בדיווח. סוכניו של החלוץ יגיעו למילאנו במקביל לחזרתו של השחקן לאימוני הקבוצה ותנסה לקדם את עזיבתו בתקווה שיהיה הסכם כלכלי. נטען כי החלוץ כבר הסכים לעבור לברצלונה אך הנראזורי לא התגשמו בדרישותיהם הכלכליות.

הספרדים רוצים לשלם 65 מיליון יורו בתוספת שחקן, אולי ארתורו וידאל, מנגד אינטר דורשת 85 מיליון יורו מינימום, על בסיס העניין כי לחלוץ היה סעיף שחרור בגובה 111 מיליון יורו על חודש יולי.

לאוטרו מרטינס ולואיס סוארס. היורש? | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

עוד נטען כי בארסה קבעה דד-ליין להחתמת חלוץ ומנצ'סטר סיטי אמנם יכולה לשלם יותר עבורו אך המשא ומתן עם האנגלים אינם נושא פרי כי לאוטרו דורש לשחק בברצלונה. מה שכן, הוא שוקל להמשיך בנראזורי אם יקבל שדרוג משמעותי בשכר.

כחלק מהשינויים הרבים בסגל השחקנים, רונאלד קומאן מחפש קשר למרכז השדה. לפי "בילד", ברצלונה יצרה קשר עם טיאגו אלקנטרה, שמסיים את חוזהו בבאיירן בקיץ הבא וכזכור גדל אצלה בלה מאסיה, אך נטען כי המאמן ההולנדי מתעקש על ג'ורגיניו ויינאלדום.

ובחזרה למסי, לאונרדו, המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, הודה כי בקבוצה רצו להחתימו: "זה היה מסובך מאוד כלכלית אבל חשבנו על זה ברצינות כשהבנו שהוא באמת רוצה לעזוב. זה היה מפתה מאוד, אתה אומר לעצמך שאתה צריך לעשות הכל בשביל זה. בכדורגל מותר לדבר על הכל".

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה. קומאן העדיף שלא? | SASCHA SCHUERMANN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי