גריזמן מבטיח: "שיתוף הפעולה שלי עם מסי יהיה טוב יותר העונה"

אנטואן גריזמן, ליאו מסי | Tim Clayton/Corbis via Getty Images

למרות הביקורות שספג בתום עונת הבכורה שלו בברצלונה, החלוץ אופטימי: "היה לי קשה גם לייצר כימיה עם אמבפה. רוצה להשכיח את העונה ללא התארים שהייתה". ביירין סומן כמחליפו של סמדו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אנטואן גריזמן ספג ביקורות רבות בתום עונתו הראשונה בברצלונה, אשר הסתיימה ללא תארים, כשהוא עצמו כבש תשעה שערים בלבד בליגה הספרדית ו-15 בכל המסגרות. לקראת העונה שבפתח, החלוץ מאמין שהיכולת שלו תשתפר, כמו גם שיתוף הפעולה עם הקפטן ליאו מסי.

"עכשיו שמסי נשאר בבארסה, אני בטוח שהעונה הבאה תהיה טובה יותר עבורי", אמר גריזמן לרשת RTL הצרפתית. "בדיוק כמו הפעמים הראשונות ששיחקתי ביחד עם קיליאן אמבפה. היה לי קשה בהתחלה לייצר כימיה משותפת איתו, אבל אחר כך הצלחתי וזה עובד טוב. אני מאמין שככה יהיה עם מסי".

ביום שלישי האחרון גריזמן כבש ב-2:4 של צרפת נגד קרואטיה בליגת האומות, ומחר (שישי) יחזור לאימונים בברצלונה תחת רונאלד קומאן. "אני מאושר לחזור לברצלונה. יש לי הרבה מאוד ביטחון בקבוצה ובמאמן. אני רוצה כבר לפגוש את כל חבריי לקבוצה ולהשכיח את העונה האחרונה שהסתיימה בלי תואר, דבר לא רגיל בשביל בארסה", סיכם.

אנטואן גריזמן, ליאו מסי
אנטואן גריזמן, ליאו מסי | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

ובנושא החיזוק, במספר כלי תקשורת באירופה דווח כי ברצלונה וקומאן עשויים לעשות שינוי בעמדת המגן הימני. ראשית, המועדון הקטלאני מעוניין למכור את נלסון סמדו, שהציג יכולת רעה מאוד בסיום העונה האחרונה. מי שסומן כמחליף פוטנציאלי, אם הפורטוגלי יימכר, הוא הקטור ביירין מארסנל, שכזכור גדל ב"לה מאסיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי