לאפורטה אישר את מועמדותו לנשיאות במרץ, ואלדס הגן על מסי

ז'ואן לאפורטה | NurPhoto/NurPhoto via Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" נטען כי מי שכיהן בתפקיד בברצלונה בין 2003 ו-2010 יודיע על כך רשמית בקרוב והוא החל כבר לגבש את אנשיו. שוער העבר התייחס לביקורת על הקפטן: "זה כאב לי באופן אישי". וגם: המודל של קומאן

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אמנם ליאו מסי החליט להישאר בסופו של דבר אבל אוהדי ברצלונה יודעים שהקבוצה עדיין סובלת מבעיות קשות, גם מחוץ למגרש. הנשיא ג'וזף ברתומאו ספג ביקורת קשה כבר זמן רב, ובחודש מרץ הקרוב יתקיימו בחירות לנשיאות. בספרד דווח כי ז'ואן לאפורטה יתמודד על התפקיד.

לאפורטה ניצח בבחירות בקיץ 2003 והחתים את רונאלדיניו. תחתיו בארסה הגיעה להישגים חסרי תקדים, כולל הטרבל הגדול ב-2008/09, וכהונתו נמשכה עד 2010. ב"מונדו דפורטיבו" נטען כי לאפורטה אישר את המידע שפורסם בתוכנית הרדיו "Jugamos" ויודיע על כך רשמית בקרוב.

בבחירות ב-2015 לאפורטה סיים כסגנו של ברתומאו כשקיבל 15,621 קולות וכן הוא ישמח להדיחו מהתפקיד. לאפורטה הוא למעשה המועמד החמישי לרוץ לנשיאות. "הוא כבר בונה את הפרויקט ובוחר את האנשים שילוו אותו", נטען ב"מונדו דפורטיבו".

בנושא אחר, ב"מארקה" דווח כי במועדון לחוצים על הארכת חוזהו של אנסו פאטי. סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, נפגש עם הנהלת המועדון בעניין והוא דורש שדרוג שכר משמעותי לקשר הכנף. אם חוזהו יוארך עד 2024 הכי שסעיף השחרור שלו יקפוץ ל-170 מיליון יורו ל-400 מיליון יורו. למועדון יש אופצייה להאריך את חוזהו הנוכחי (2022) בשנתיים.

בספרד מנבאים כיצד תיראה הקבוצה של רונאלד קומאן. ב"מארקה" מניחים כי ברצלונה תשחק בשיטת 4:2:3:1, עם פרנקי דה יונג במרכז השדה לצד הרכש החדש מיראלם פיאניץ', כלומר סרחיו בוסקטס על הספסל. השוער וההגנה יישארו זהים. אנטואן גריזמן ישחק בשפיץ כשעוסמאן דמבלה ופאטי ישחקו באגפים. מסי כמובן יהיה שחקן חופי.

בינתיים, שחקן העבר של המועדון, ויקטור ואלדס, סיפר כי הביקורות שספג מסי צרמו לו: "הוא היה איתי מאז שהגיע לקבוצה הראשונה ותמיד היה לנו קשר מצוין. מה שנאמר עליי פגע בי מאוד באופן אישי כי לא ניתן להטיל ספק ביחס שלו למועדון ובהתנהלותו או בכל מה שהוא מייצג. אני שמח שהוא נשאר. אני בטוח שתהיה לו עונה אדירה".

ליאו מסי ו-ויקטור ואלדס | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי