קומאן: "מסי הוא הטוב ביותר, מקווה שימשיך להוכיח זאת"

רונאלד קומאן | ברצלונה, האתר הרשמי

מאמן ברצלונה התייחס לכוכב שלו לפני משחק האימון נגד חימנסטיק. פיאניץ', שהחלים מקורונה ונחת בספרד לקראת הצטרפותו לאימונים, אמר: "הגשמת חלום לשחק עם מסי. כל מי ששיחק איתו אמר לי שהוא כמו חייזר"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המסע של מיראלם פיאניץ' בברצלונה מתחיל. הלילה (בין חמישי לשישי) נחת בספרד הקשר החדש של הבלאוגרנה, הבוסני בן ה-30 שהגיע מיובנטוס וכבר היום יצטרף לאימוני קבוצתו החדשה.

פיאניץ', שכידוע היה במו"מ עם ברצלונה במשך שבועות ארוכים וחתם כבר בחודש יוני, אמור היה להצטרף לאימוני הקבוצה בתחילתם, לפני כשבועיים, אלא שנמצא חיובי לקורונה ועם סיום תקופת הבידוד הגיע לספרד במטוס פרטי כדי להתחיל רשמית את דרכו במועדון.

"אני מאושר וגאה להיות כאן", אמר פיאניץ' בקצרה, "אני כבר לא יכול לחכות לשחק בקאמפ נואו. אני מקווה שנתראה בקרוב ושיהיה לכולנו בהצלחה, זה יום מיוחד עבורי ואני מאוד מתרגש וכבר לא יכול לחכות לפגוש את החברים החדשים. זה מועדון שנוסד כדי לזכות בתארים וזו אחריות גדולה, אז אעשה את הכל כדי שנצליח. אני גם מגשים חלום לשחק עם ליאו מסי, שכל מי ששיחק איתו אומר שהוא כמו חייזר. הוא כנראה השחקן הכי גדול בהיסטוריה ואעשה את המקסימום כדי לעזור לו".

ועוד בברצלונה, לפי פרסום הבוקר ב"ספורט", רונאלד קומאן מתכוון לשנות מערך ולשחק העונה 4-2-3-1. לפי הידיעה, המאמן החדש טוען שאחת החולשות של ברצלונה הייתה חוסר איזון בהגנה ומבין שעליו להציב מערך שיאפשר לחץ גבוה ואינטנסיביות לכל אורך המשחק, תוך הורדת התלות בליאו מסי – מה שעשוי להתאפשר על ידי קישור מעובה.

בשעות הצהריים, קומאן התייצב למסיבת עיתונאים לקראת משחק האימון נגד חימנסטיק מחר וסיפר על ימיו הראשונים בתפקיד: "היו שבועיים חיוביים, השחקנים עובדים טובים מאוד ויש אינטנסיביות גבוהה באימונים, הן באימוני הכושר ועכשיו גם בתרגולים הטקטיים. זה הכי חשוב מבחינתי, כי אתה חייב להתאמן כמו שאתה משחק".

על ההכנות לעונה: "זה קדם עונה טריקי, כי הוא קצר ויש לנו רק ארבעה שבועות לפני המשחק הראשון נגד ויאריאל. זה גם יותר אינדיבידואלי, כי שחקנים מסוימים קיבלו יותר מנוחה מאחרים. ננסה לוודא שכולם יגיעו לשיא הכושר למשחק הפתיחה".

לבסוף, אחרי שהסתיימה הסאגה, ההולנדי התייחס לליאו מסי: "הוא הטוב ביותר. הוא שחקן בעל חשיבות עצומה, שמוכיח את זה שנים רבות ואני מקווה שהוא ימשיך להוכיח גם בעונה הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי