פיאניץ' הוצג בברצלונה: "מסי חייזר, רוצים לזכות בכל התארים"

מיראלם פיאניץ' | הטוויטר הרשמי של ברצלונה

הקשר הצטרף רשמית לקטלונים, קיבל את הספרה 8 ולא חשש מהצהרות: "אלחם כדי לקחת את המועדון לאיפה שהוא צריך להיות. מהילדות חלמתי לשחק כאן, אסיר תודה. מסי הוא חייזר"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה נפרדה הקיץ מארתור, שעבר ליובנטוס בעסקת חליפין אשר במסגרתה, את הדרך ההפוכה עשה מיראלם פיאניץ'. הקשר הבוסני המנוסה (30) הוצג היום (שלישי) רשמית במועדון החדש שלו וקיבל את הספרה מספר 8 – אשר הייתה שייכת לארתור שעזב ומזוהה כמובן עם אנדרס אינייסטה האגדי.

השחקן הגיע לקאמפ נואו, עלה לכר הדשא יחד עם הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו והמנכ"ל אוסקר גראו וכמיטב המסורת הקפיץ כדור והראה את ביצועיו. לצערו, ללא קהל ביציעים כמובן. פיאניץ' הצטרף בחוזה עד לסיום עונת 2023/24 וצפוי לשחק לראשונה עם קבוצתו החדשה ביום שבת מול אלצ'ה במסגרת גביע גאמפר.

לאחר מכן החלה מסיבת העיתונאים, בה הבוסני דיבר וגם המנהל המקצועי החדש של הבארסה במקומו של אריק אבידל, רמון פלאנס. "אני רוצה להודות לכל מי שהביא אותי לכאן", אמר פיאניץ'. "גאווה עצומה עבורי ועבור המשפחה שלי להיות כאן ואני מאוד שמח. אלחם כדי לקחת את המועדון לאיפה שהוא צריך להיות וכדי לזכות בתארים".

"לשחק כאן כשחקן יריב היה גאווה גדולה", המשיך פיאניץ'. "בילדותי חלמתי לשחק בבארסה, ולהיות חלק מהמועדון הזה זה דבר יוצא דופן. כולם רצו לשחק כמו ברצלונה. אני אסיר תודה. אני גאה על איך שהתחלתי את הקריירה שלי ומה שעשיתי בה. עכשיו אני במועודן הגדול בעולם וזה שלב חשוב מאוד בקריירה. אנחנו שואפים לזכות בכל התארים וזו הזדמנות נהדרת עבורי. אני לעזור עם הניסיון שלי ועם הכדורגל שלי. אני רוצה לתת לאנשים הנאה מהכדורגל שלי".

הקשר גם דיבר על האופן בו עזב את יובנטוס: "לעזוב את יובה זה מסובך. עזבתי מועדון מדהים, אבל לכדורגלן יש את הרצון להתקדם ולהתמודד עם אתגרים חדשים. אחרי תשע שנים באיטליה, הייתי זקוק למטרות חדשות ובארסה הייתה החלום שלי".

כיצד חווה את התבוסה 8:2 לבאיירן מינכן, שמאוד השפיעה על המועדון: "כמובן שראיתי את המשחק. אלה דברים שקורים, יש תבוסות כואבות מאוד. יש לילות שהכל הולך הפוך, והתרשמתי שהכל היה הפוך באותו ערב. המצב של הקורונה הוא לא תירוץ. זו הייתה מכה גדולה וקשה לקבל אותה, אבל כל הקבוצה רוצה עכשיו להפוך את זה. אנחנו צריכים להיות מאוחדים וליצור קבוצה חזקה ובריאה. רק אז נוכל לחזור על הצלחות העבר".

האם הוא מתרגש לשחק לצד ליאו מסי: "אני מכיר אותו יומיים בלבד. היה לי המזל לשחק עם שחקנים גדולים כמו פרנצ'סקו טוטי ברומא וג'אנלואיג'י בופון וכריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס. זו הייתה גאווה בשבילי שהם שיחקו לצדי. אני תמיד מנסה להסתכל על הטובים ביותר ויהיה תענוג לשתף פעולה עם חייזר, אבל צריך לזכות שכל הקבוצה צריכה להיות טובה. אני מאמין בנו ומאמין שנעמוד ביעדים. האם סוארס יעבור ליובנטוס? הוא בוודאי יתקבל שם יפה מאוד אבל אני מקווה שאוכל לשחק איתו".

פלאנס בירך את פיאניץ': "זה שחקן שהקבוצה עוקבת אחריו כבר הרבה זמן. יש לו את כל האיכויות להצליח. זה חלום מבחינתו להיות במועדון כמו שלנו. מדובר בשחקן איכותי שמבין את המשחק והוא ייתן לנו הרבה. אנחנו שמחים מאוד שהוא מצטרף ומאחלים לו ברוך הבא לבארסה – הבית החדש שלו.

פלאנס אף נשאל האם יש סיכוי שלואיס סוארס יישאר בסופו של דבר: "לואיס היה שחקן חשוב מאוד עבור ברצלונה בשנים האחרונות ועלינו לתת כבוד רב לשחקנים שנתנו כל כך הרבה למועדון. אחרי מה שהיה בסוף העונה, אנחנו נמצאים בתהליך של שינוי ואנחנו עובדים על זה. חלון ההעברות מסתיים ב-5 באוקטובר ועד אז הרבה דברים יכולים לקרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי