ליאו מסי כבש צמד, 1:3 לברצלונה נגד ג'ירונה

שחקני ברצלונה חוגגים | David Ramos/Getty Images

הקפטן הבקיע פעמיים לפני שהוחלף בדקה ה-67, פיליפה קוטיניו היה אחראי לשער הראשון בניצחון הבלאוגרנה בהכנה. בשבת: ניסוי כלים נוסף, נגד אלצ'ה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בזמן שאיסוף החתימות לטובת הצבעת אי אמון נגד נשיא המועדון צובר תאוצה, ברצלונה ממשיכה בהכנות שלה לעונה החדשה והערב (רביעי) היא רשמה ניצחון נוסף, 1:3 על ג'ירונה, שכנתה מקטלוניה. הבשורה הגדולה ביותר עבור סגנית אלופת ספרד היא שליאו מסי כבש צמד במשחק וסיפק סיבות לאופטימיות, כשגם פיליפה קוטיניו, שחזר הקיץ מבאיירן מינכן, עלה על לוח התוצאות משחק שני ברציפות.

הברזילאי היה זה שהעלה את בארסה ליתרון בדקה ה-21. מסי הבקיע את שערו הראשון רגע לפני ההפסקה והוסיף אחד נוסף בדקה ה-51, כאשר חמש דקות לפני כן סמואל סאיס צימק באופן זמני. הקפטן הוחלף בדקה ה-67, בה רונאלד קומאן הכניס לא פחות מתשעה שחקנים מהספסל, ביניהן עוסמאן דמבלה שמקווה סוף סוף לרשום עונה ללא פציעות ולסייע לבלאוגרנה לחזור למאבק על תארים. שני צעירים שפתחו בהרכב הם רונאלד אראוחו שעלה כבלם וטרינקאו הפורטוגלי, שהשתלב בקישור.

בשבת הקרובה תקיים ברצלונה משחק אימון נוסף, הפעם נגד אלצ'ה, שמונה ימים לפני האתגר הראשון במסגרת הליגה הספרדית, כשהקטלאנים ישחקו נגד ויאריאל במסגרת המחזור השלישי.

ליונל מסי לוחץ את ידו של רונאלד קומאן | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי