תכנון לטווח ארוך: כך ריאל חוסכת כדי לרכוש את אמבפה בקיץ הבא

סרחיו ראמוס, קיליאן אמבפה | ANP Sport via Getty Images

הבלאנקוס "סגרו את הברז" בחלון ההעברות הנוכחי וכבר מתכננים את הקיץ הבא עם הכנסה של כמעט 100 מיליון יורו ממכירת שחקנים, אשר יהוו בסיס לצירוף הכוכב של פריז סן ז'רמן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בכל קיץ מחדש בשנים האחרונות אנחנו שומעים על מעבר אפשרי של קיליאן אמבפה לריאל מדריד. בכלל, זה תמיד היה נראה כאילו זה רק עניין של זמן עד שכוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת צרפת יצטרף לבלאנקוס, וכל הסימנים מראים כי הדבר יקרה בעונה הבאה.

על פי דיווח שהתפרסם לפני מספר ימים ב"טיימס", אמבפה כבר הבהיר לראשי פ.ס.ז' את רצונו לעזוב עם תום עונת 2020/21. בקיץ הבא יישאר לכוכב שנה אחת בלבד בחוזהו ונראה שההנהלה תסכים למכור אותו, מכיוון שכל עוד לא יאריך את חוזהו יוכל בינואר 2022 לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שירצה בכדי להצטרף בחינם בקיץ 2022 – הדבר האחרון שפ.ס.ז' רוצה.

הבלאנקוס זה היעד המועדף על ידי אמבפה, שהוא בעצמו המטרה האסטרטגית הכי גדולה של המועדון במטרה להפוך אותו לשחקן המוביל של הקבוצה בעשור הקרוב. מכיוון שתישאר לו שנה אחת בלבד בחוזה, המחיר גם לא צפוי להיות אסטרונומי מדי ולעמוד על כ-150-180 מיליון יורו.

בקרוב ביחד | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

בינתיים, ריאל מדריד מוכיחה שהיא מתוכננת היטב לטווח ארוך. הקבוצה "סגרה את הברז" הקיץ ולא החתימה רכש עד כה, וגם לא צפוי משהו בומבסטי. והיא לא סתם לא מצרפת אף אחד. להפך, היא רק מוכרת, והיא כבר חוסכת את הכסף הנדרש להחתמת אמבפה בעונה הבאה.

הבלאנקוס מכרו העונה את אשרף חכימי לאינטר, אוסקר רודריגס לסביליה, חאבי סאנצ'ס לוויאדוליד, מיגל באזה לסלטה ויגו, דני גומס וחורחה דה פרוטוס לוויאדוליד ואלברטו סורו לגרנאדה. מלבד כל אלה, סרחיו רגילון ישלים בקרוב את מעברו לטוטנהאם תמורת 30-35 מיליון יורו.

בכך, ריאל העשירה את קופתה בכ-95 מיליון יורו שיושקעו על המבצע השאפתני – הנחתת אמבפה בסנטיאגו ברנבאו. השחקן הבא שעשוי לעזוב הוא החלוץ מריאנו דיאס, אך הוא דחה לאחרונה הצעה מבנפיקה. השחקן מרוויח כ-4.5 מיליון יורו לעונה בבלאנקוס ולא מעוניין להפחית בשכרו בקבוצה אחרת – ואם לא יוותר, יצטרך שוב לעבור עונה מבלי לקבל דקות משחק תחת זינדין זידאן.

זינדין זידאן | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי