בארסה פיצצה את המו"מ, סוארס רותח: "או אתלטיקו או שאני נשאר"

לואיס סוארס | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

אחרי שהחלוץ סיכם אצל הקולצ'ונרוס, ברתומאו החליט שהוא לא מוכן לשלם לו בונוסים על שערים שכן הוא גם ככה אמור להשלים את שכרו. בספרד מדווחים שהאורוגוואי זועם ושוקל לערוך מסיבת עיתונאים ולהביע את כעסו

(גודל טקסט)

לואיס סוארס עובר קיץ מתיש ולא נעים לשחקן במעמדו. ברצלונה החליטה שהיא לא מעוניינת יותר בחלוץ, אשר מחזיק בחוזה עד לסיום העונה הקרובה ועם הארכה אוטומטית לשנה נוספת אם ישחק ב-60% מהמשחקים.

תחילה, היה נראה שהוא בדרך ליובנטוס כאשר על פי כל הדיווחים סיכם את כל תנאיו, אך העסקה לא יצאה אל הפועל, ככל הנראה מכיוון שלא הצליח להשיג דרכון איטלקי. בימים האחרונים סוארס עשה צעדים גדולים לקראת מעבר לאתלטיקו מדריד, אך היום (שלישי) דיווחים בספרד טוענים כי המגעים פוצצו בגלל איש אחד, נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו המושמץ.

אז איך הכל בדרך לפיצוץ למרות שכבר סוארס סיכם לשנתיים בקולצ'ונרוס? האורגוואי לא רצה להפחית ממשכורתו, ותחילה סוכם שבעונתו הראשונה באתלטיקו ברצלונה תשלים את שכרו (היו אמור להרוויח 9 מיליון יורו בעונה). לאחר מכן, ברתומאו החליט שלא מקובל עליו לשלם מענק שערים לסוארס ושזה יותר מדי מבחינתו לשלם לו על גולים שיבקיע לקבוצה שהיא מתחרה ישירה של בארסה בליגה.

ג'וזפ מריה ברתומאו | Noelia Deniz/Urbanandsport /NurPhoto via Getty Images

סוארס שוכנע על ידי דייגו סימאונה להצטרף לאתלטיקו וכבר קיבל החלטה להגיע למועדון, והחלוץ גם רצה להישאר בספרד מבחינה משפחתית. על פי ה"מונדו דפורטיבו", השחקן הופתע מהיחס של ברצלונה כלפיו, כשמצד אחד היא רוצה להיפטר ממנו ומצד שני מטרפדת את העברתו. על פי אותו דיווח, הוא קיבל החלטה – או אתלטיקו או שאשאר בברצלונה על פי חוזהו עד לסיום העונה.

בנוסף, ב-ESPN נטען שסוארס כועס מאוד כרגע ושוקל לערוך מסיבת עיתונאים יחד עם יועציו המשפטיים ולהביע את דעתו על ניהול המצב מכיוון בארסה ולהביע את חוסר שביעות רצונו מההתנהלות הנוכחית. האם הסאגה רק התחילה? ימים יגידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי