צפו: סוארס נפרד בדמעות מבארסה, נחשפו המפתחות למעברו לאתלטיקו

לואיס סוארס | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

העברתו של החלוץ מהקטלונים לקולצ'ונרוס יהפוך רשמי בקרוב, ובינתיים הוא צולם עוזב את מתחם האימונים ומזיל דמעה. בספרד חשפו את אחורי הקלעים של המעבר: הכעס של ברתומאו, סימאונה שהיה 'נעול' והאולטימטום

(גודל טקסט)

בשש העונות שלו בברצלונה, לואיס סוארס הפך לאגדת מועדון לכל דבר. 198 כבש האורוגוואי במדי הבלאוגרנה, 15 גביעים הוא הניף בסך הכל, אך איש לא יכול היה לדמיין שדרכו תסתיים בצורה עגומה כל כך. אחרי שהנשיא ג'וזפ מריה ברתומיאו והמאמן החדש רונאלד קומאן הראו לו את הדרך החוצה, ובתום מאבקים מול הנהלת המועדון להארכת חוזהו, סוארס ממשיך כעת לתחנה הבאה שלו בקריירה – אתלטיקו מדריד, והיום (רביעי) הוא נפרד בדמעות מחבריו לקבוצה לפני שעזב בפעם האחרונה את מתחם האימונים.

בינתיים, ב"מארקה" נכתב היום בהרחבה על הגורמים המרכזיים למעברו של סוארס לשורות הקולצ'ונרוס. בעיתון הספרדי סיפרו כי האורוגוואי ידע לאורך כל הדרך שאתלטיקו תהיה היעד הבא. ברתומיאו, שלא רצה לשלוח אותו בחינם למועדון ש"סחט" ממנו 15 מיליון יורו נוספים על רכישתו של גריזמן, ניסה לחסום לחלוץ את היציאה למדריד. באיזשהו שלב, כך נטען בספרד, סוארס אף שקל לכנס מסיבת עיתונאים כדי לחשוף את מה שאירע מאחורי הקלעים.

הנשיא ניסה להימנע מלשלם לשחקן את הפיצויים שדרש, אך במקביל ידע שאסור לו לשחרר את סוארס בחינם וכך נולד ההסכם לפיו אתלטיקו תשלם לבארסה שני מיליון יורו אם תעפיל לרבע גמר ליגת האלופות באחת משתי העונות הקרובות.

מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, היה 'נעול' על סוארס על פי הדיווחים, ולמרות שהיו עוד מספר אופציות, ביניהן אדינסון קבאני, הוא חושב שהסגנון של החלוץ שיגיע מברצלונה מתאים בדיוק לשיטת המשחק של הקולצ'ונרוס. וסימאונה לא היה היחיד שרצה את סוארס בכל מחיר, אלא גם מנכ"ל אתלטיקו, מיגל אנחל חיל מרין, שראה בו כפרויקט ורצה מאוד להנחית אותו בוונדה מטרופוליטנו.

דייגו סימאונה, לואיס סוארס | Quality Sport Images/Getty Images

בנוסף, מצוין כי ברצלונה נבהלה מהאולטימטום אשר סוארס הציב לה אמש, כאשר העסקה הייתה לפני פיצוץ. האורוגוואי הבהיר למועדון שמבחינתו זה או מעבר לאתלטיקו, או שהוא יישאר בהתאם לחוזהו עד לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי