סוארס נפרד בדמעות: "גאה בתקופה שלי כאן, אך השנה האחרונה צורמת"

לואיס סוארס | צילום מסך

הכובש השלישי בטיבו בהיסטוריה של בארסה זכה לאירוע יפה בקאמפ נואו בנוכחותו של מסי ואמר: "גאה שילדיי ראו אותי משחק לצד שחקנים ענקיים, כובש וזוכה בתארים". ברתומאו: "אתה אגדה כאן, זה תמיד יהיה ביתך"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אמנם ליאו מסי עדיין נשאר בברצלונה אבל אין ספק שתם עידן בקאמפ נואו. חברו הטוב של הקפטן, לואיס סוארס, שתוך שש שנים בלבד הפך לכובש השלישי בטיבו במועדון, נפרד מברצלונה באירוע מיוחד בקאמפ נואו, יממה לאחר שחתם באתלטיקו מדריד. מסי, אגב, הגיע לאירוע כמו גם יתר הקפטנים – סרחיו בוסקטס, ג'רארד פיקה, סרג'י רוברטו וג'ורדי אלבה

הנשיא ג'וזף ברתומאו אמר: "זה יום מאוד מיוחד עבור המועדון, שכן סוארס כבר הפך לאגדה אצלנו. סוארס, בארסה היא הבית שלך ושל כל משפחתך לנצח. אנחנו מאחלים לך שתשמח מאוד על המגרש ומחוצה לו. תמיד הייתה לך מנטליות מנצחת". עוד אמר: "כשתפרוש אנחנו רוצים לקיים עבורך משחק הוקרה בקאמפ נואו, מגיע לך".

החלוץ, שחתם באתלטיקו מדריד אתמול, לא הצליח לעצור את הדמעות. סוארס אמר:"לא הכנתי שום דבר מראש, זה היה בלתי צפוי. פרק שאני מאוד גאה בו הסתיים, לא קל לי לעזוב", אמר, ונזכר שהצטרף בקיץ 2014 על אף העליהום התקשורתי: "המועדון סמך עליי לאחר הטעות הקשה שעשיתי".

סוארס זכה לסרטון פרידה מרגש עם מיטב השערים הגדולים שלו, כולל בגמר ליגת האלופות. הוא אמר: "זה לראות מולך חלום שהתגשם אבל לא דמיינתי שאגיע להישגים כאלה. עשיתי הרבה כדי להגיע לקבוצה הטובה בעולם. אני גאה שהפכתי לכובש המצטיין השלישי בטיבו בהיסטוריה של המועדון הזה".

החלוץ היה אסיר תודה על תקופתו: "אני גאה שהילדים שלי ראו אותי לצד שחקנים מדהימים, לצד הגדולים בהיסטוריה. זכיתי כאן בתארים, כבשתי שערים, זה תמיד יישאר בזכרוני. תודה רבה לאוהדים על כל התמיכה, לעולם לא אשכח זאת. היו לי שש שנים מדהימות כאן, אסור להתייחס לרגעים בודדים (כמו ה-8:2 נגד באיירן מינכן).

השנה האחרונה והבחירה באתלטיקו מדריד: "כמובן שחשבתי שאוכל להמשיך, העונה האחרונה גרמה לטעם מר, אבל עליי לעכל את מה שקרה, לשנות את המנטליות ולהתמודד עם האתגר הבא. ככה זה בכדורגל. עדיין לא עיכלתי איך זה יהיה להתמודד נגד חבריי לשעבר. בכל מקרה, לא משנה אם יש חוזה, לעתים צריכים שינוי. המאמן לא סמך עליי. שוחחתי עם אנטואן גריזמן וגם עם דייגו גודין. יש להם קבוצה מאוד תחרותית ואני רוצה לעזור".

לואיס סוארס חוגג נגד באיירן. שערו האחרון בברצלונה | Rafael Marchante/Pool via Getty Images

ביקורת עצמית: "אני יכול להיות ביקורתי כלפיי, אחרי ההדחות בליגת האלופות, אבל שיחקתי עם פציעות ועשיתי כל מה שיכולתי. יעריכו אותי על התשוקה שהייתה לי בכל יום להיות כאן".

מה מסי אמר לו: "הוא אמר שזה מוזר שאני עוזב, קודם כל, אבל מעבר לכך שזה ליריבה ישירה. אבל אנחנו כבר שיחקנו זה נגד זה בנבחרות. זה כמובן לא ישפיע על היחסים שלנו".

אין ספק שסוארס כתב את שמו באותיות של זהב בהיסטוריה של המועדון. הוא זכה בטרבל כבר בעונת הבכורה שלו אותה פתח באיחור בשל עונש ההשעייה, ואת הופעת הבכורה ערך בקלאסיקו נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו. האורוגוואי זכה בלא פחות מ-13 תארים, בין היתר בארבע אליפויות ספרד. עונת השיא שלו הייתה 2015/16 בה קטף את נעל הזהב האירופית וסיים עם 40 שערי ליגה ו-59 בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי