לואיס סוארס: "רציתי להמשיך לשחק במועדון גדול בספרד"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | אתלטיקו מדריד

החלוץ ששוחרר מברצלונה וחתם אצל סימאונה באתלטיקו מדריד דיבר לראשונה על המעבר: "זה מועדון שתמיד הייתי צופה בו ומתרשם". המאמן אישר כי הוא צפוי לשחק כבר נגד גרנאדה

(גודל טקסט)

עד לפני מספר שבועות קשה היה להאמין לכך, אבל לואיס סוארס אכן עזב את ברצלונה לדרישת המאמן רונאלד קומאן ובסופו של דבר אפילו לא עבר לאיטליה או למדינה אחרת, אלא נשאר בספרד ויתחרה כעת עם הקטלונים כחלוץ המוביל של אתלטיקו מדריד.

כבר מחר צפוי סוארס לערוך את הופעת הבכורה, כאשר אתלטיקו תפתח את העונה במשחק בית נגד גרנאדה (ראשון, 17:00). המאמן דייגו סימאונה אישר במסיבת העיתונאים כי האורוגוואי יהיה בסגל ולא מן הנמנע כי יפתח.

סוארס, מספר 9 החדש במדריד, כבר הספיק לערוך אתמול (שישי) את אימון הבכורה שלו במדי הקולצ'ונרוס ובראיון ראשון שהעניק כחלוץ אתלטיקו סיפר: "המוטיבציה שהייתה לי להמשיך לשחק בספרד בקבוצה גדולה אחרת, גרמה לי לבחור באתלטיקו. זו קבוצה נהדרת, עם שחקנים נפלאים שתמיד נלחמת ותשוקה שגורמת לך לרצות להיות חלק. גם השיחה עם המאמן דייגו סימאונה תרמה להחלטה".

על החלק של סימאונה בהגעתו: "זה רק היה עוד סימן חיובי שעליי להצטרף לאתלטיקו. זה מועדון שמאוד מניע אותך והשיחה עם סימאונה בהחלט שכנעה אותי. זה מועדון שכשחקן ברצלונה הייתי צופה מהצד ומתרשם ממנו – כעת אתאים את עצמי אליו ובקרוב ארגיש זאת בעצמי".

מצבו הפיזי אחרי הפציעה: "אני מנסה לשכוח ממנה. זו פציעה שעוברת מעצמה ואני מנסה להתאמן ולתת את הטוב ביותר שלי במשחקים".

הפרידה של מסי ממנו: "זה בן אדם שמכיר אותי היטב, ראה אותי והתאמן איתי על בסיס יומי וכולם יודעים כמה אני משקיע באימונים. הוא גאה בי וזה טוב לדעת שהשארתי מורשת ורושם חיובי על מועדון ושחקנים שראו אותי עובד קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי