סרג'יניו דסט בחר לעבור לברצלונה, העסקה צפויה להיסגר השבוע

סרג'יניו דסט
סרג'יניו דסט | Erwin Spek/Soccrates/Getty Images

לפי הפרסומים, מגן אייאקס ונבחרת ארה"ב שחוזר נמרצות גם על ידי באיירן מינכן ישחק בחמש השנים הבאות בספרד. אייאקס תקבל עבורו מעל 20 מיליון יורו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה תפתח הערב (ראשון, 22:00) רשמית את עונת 2020/21 כשתארח את ויאריאל במסגרת המחזור השלישי ב"לה ליגה", אך עבור הקטלונים יהיה זה המשחק הראשון העונה לאחר שהם קיבלו מנוחה נוספת כתוצאה מהשתתפותם בליגת האלופות בחודש שעבר. הבוקר, למעשה שעות ספורות לפני המפגש, נודע כי רכש חדש בדרך.

לפי הפרסומים, מגן אייאקס סרג'יניו דסט בחר בברצלונה על פני באיירן מינכן וממתין כעת לסיכום סופי ורשמי בין המועדונים כדי להשלים את המעבר מהולנד. דסט בן ה-19, שחקן נבחרת ארצות הברית, עלה אתמול בניצחון של אייאקס על ויטסה רק בדקה ה-84 ולאור העובדה שחלון ההעברות יסתיים בעוד כשבוע, נראה שהיה זה משחק הפרידה שלו מהאמסטרדם ארנה. הוא מוזכר כמועמד להצטרף מזה חודשים ארוכים, הרבה לפני הגעת רונאלד קומאן לקבוצה.

לפי העיתונאי פבריציו רומנו, ברצלונה צפויה לשלם עבורו 22-23 מיליון יורו ואילו השחקן את תנאיו כבר סיכם בחוזה לחמש השנים הבאות. באיירן מינכן, כאמור, רצתה מאוד לצרף אותו ובכך למצוא פתרון לסיטואציה מול דויד אלאבה שעשוי לעזוב, אך המגן בחר לעבור לספרד.

סרג'יניו דסט | Gerrit van Keulen/BSR Agency/Getty Images

אגב, המאמן רונאלד קומאן פרסם את הסגל שלו למשחק מול ויאריאל הערב, ובו נכללים מספר שמות מסקרנים כמו פרנסיסקו טרינקאו הרכש החדש ופדרי בן ה-17 שנחשב לכישרון גדול. גם פיליפה קוטיניו וראפיניה, אשר חזרו מהשאלות, ייכללו בסגל, כאשר הראשון מביניהם אף אמור לפתוח בהרכב. כמובן שגם מיראלם פיאניץ', הרכש הבולט של הקיץ, ברשימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי