0:1 לריאל על ויאדוליד, 74 דקות לוייסמן בבכורה בהרכב

ויניסיוס ג'וניור חוגג עם מרקו אסנסיו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

חלוץ נבחרת ישראל עלה לראשונה ב-11 של קבוצתו, שנכנעה לאלופה בזכות שער של ויניסיוס ג'וניור בדקה ה-65. רק 0:0 לאתלטיקו וסוארס מול הואסקה, ויאריאל ניצחה 1:3 את אלאבס

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים, שהמרכזי מביניהם הפגיש את ויאדוליד של שון וייסמן עם האלופה ריאל מדריד. החלוץ הישראלי זכה להזדמנות לערוך בכורה בהרכב דווקא נגד הקבוצה המעוטרת ביותר בספרד, אך קבוצתו נכנעה 1:0 לאלופה. עוד לפני כן, אתלטיקו מדריד נעצרה לאחר השישייה שירתה לרשת של גרנאדה וסיימו רק ב-0:0 נגד הואסקה, בעוד ויאריאל התאוששה מהתבוסה נגד ברצלונה וגברה 1:3 על אלאבס.

ריאל מדריד – ויאדוליד 0:1

אלופת ספרד שוב התקשתה, אך לבסוף חיברה ניצחון שני ברציפות מול קבוצתו של שון וייסמן. חלוץ נבחרת ישראל קיבל לראשונה את חולצת ההרכב, הוחלף בדקה ה-74, ויכול להיות מרוצה מהיכולת שלו מבחינה אינדיבידואלית. בדקה ה-55 וייסמן ביצע פריצה מצוינת, התקדם והגיע למצב כיבוש טוב, אשר נהדף על ידי טיבו קורטואה.

לבסוף, וזה לא היה קל, הבלאנקוס הצליחו להשיג את ההכרעה בדקה ה-65 משער של ויניסיוס ג'וניור – שבע דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף. ריאל תקפה, חדרה לתוך רחבת ויאדוליד והכדור ניתז מרגליו של אחד משחקניו ההגנה של האורחת עד לרגליו של הברזילאי, שנותר לבד מול השוער, לא התבלבל, כבש מקרוב והעניק שלוש נקודות חשובות לקבוצתו

הואסקה – אתלטיקו מדריד 0:0

לואיס סוארס פתח לראשונה ב-11 של דייגו סימאונה, אולם בניגוד להופעת הבכורה החלומית ביום ראשון האחרון, בה רשם צמד ובישול בפחות מחצי שעה על הדשא, הפעם הוא לא הצליח למצוא את הרשת ב-62 דקות וכך גם שאר ההתקפה של אתלטיקו מדריד, ששמטה נקודות ראשונות העונה למרות שהיריבה ממול אינה מהמאיימות שיש לליגה להציע. עבור העולה החדשה זהו התיקו השלישי בארבעה משחקים.

לואיס סוארס | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

ויאריאל – אלאבס 1:3

"הצוללת הצהובה" חזרה לחייך אחרי הרביעייה שספגה מברצלונה ורשמה ניצחון שני העונה, בעוד האורחת ספגה הפסד שלישי בארבעה מחזורים. פאקו אלקאסר כבש את הראשון של ויאריאל בדקה ה-13 מבישול של מריו גספאר. בדקה ה-36 אדגר מנדס השווה זמנית, אך עוד לפני ההפסקה המארחת חזרה להוביל בזכות פנדל מוצלח של ג'רארד מורנו. בדקה ה-67 אלקאסר השלים צמד וקבע את תוצאת הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי