מחמאות למסי ולפאטי. קומאן הסביר מדוע לא שיתף את דמבלה

ליאו מסי, אנסו פאטי | Octavio Passos/Getty Images

"קוסם וגאון" נכתב בשער 'ספורט' הקטלאוני על צמד שחקני ההתקפה שכיכבו ב-0:3 של ברצלונה על סלטה ויגו. קומאן אמר בסיום על הצרפתי: "העדפתי את טרינקאו ופדרי כי הם תורמים יותר הגנתית ממנו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

רונאלד קומאן הגיע לברצלונה בתקופת השבר הקשה ביותר שלה במאה ה-21 ולמעשה רבים הספידו אותו עוד לפני אימונו הראשון. אבל בשני משחקיו הראשונים בבירת קטאלוניה, הקבוצה החדשה של ההולנדי נראית מחוברת התקפית הגנתית כאחד ואמש (חמישי) רשמה ניצחון על סלטה ויגו באצטדיון באלאידוס לראשונה אחרי חמש וחצי שנים בזכות 0:3 חד צדדי, למרות שהייתה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-42 בעקבות אדום של קלמנט לנגלה.

קומאן שוב נתן את המפתחות לאנסו פאטי, שגמל לו בשער תוך 11 דקות לאחר בישול של פיליפה קוטיניו והפך לבן העשרה עם הכי הרבה שערים בחמש הליגות הגדולות. בהמשך ברצלונה נהנתה ממהלך אישי נפלא של ליאו מסי, שהסתיים בכיבוש עצמי של לוקאס אולסה ובתוספת הזמן הפרעוש היה אחראי על השער השלישי אותו כבש סרג'י רוברטו לאחר פריצה מסוכנת בצד שמאל. עד הנייר הבישול לא נרשם על שמו של מסי, מכיוון שהכדור נגע בשחקן הגנה בדרך, אך ברור לכולם מי אחראי על הגול.  

ב'ספורט' דאגו לשבח את מסי ופאטי וקראו להם "קוסם וגאון" בשער העיתון. בניתוח המשחק הסבירו כי תחת קומאן ברצלונה של השנה אולי הולכת להיות נוצצת פחות מאשר בשנים האחרונות, אך עשויה להביא תוצאות טובות יותר: "לקבוצה לא היה לה את הברק שליווה אותה בהופעת הבכורה נגד ויאריאל, אבל היה לה את הפרגמטיות שהייתה חסרה לה בעונות הקודמות כדי להביס את סלטה מחוץ לביתה. למרות החיסרון המספרי, הקבוצה החזיקה מעמד".

שחקני ברצלונה חוגגים | Octavio Passos/Getty Images

מי שבינתיים לא מקבל את האמון מצד קומאן, הוא עוסאמן דמבלה. שחקן הכנף הצרפתי ישב על הספסל למשך 90 דקות וצפה במאמן החדש מעדיף לתת את הבמה לפדרי ופרנסיסקו טרינקאו חסרי הניסיון. קומאן דיבר על הסוגיה לאחר המשחק: "הכל תלוי במצב של המועדון והשחקן. הסיבה שהעדפתי את פדרי וטרינקאו על פניו מכיוון שהם יכולים לתרום הגנתית יותר ממנו".

המאמן הוסיף: "הפגנו משמעת רבה, בהפסקה עברנו לשיטת 4-4-1 וזה עבר מצוין. אני מאוד גאה בשחקנים. הם עבדו טוב מאוד עם שחקן אחד פחות. אני לא יכול להגיד הרבה על העונה שעברה, אבל מהיום הראשון ראיתי שהשחקנים רוצים לשנות את המצב. הם מתאמנים טוב מאוד והתחזקו פיזית".

רונאלד קומאן, אנסו פאטי | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי