זידאן: "לא חושש שהזאר ייפצע כמו בייל". ויניסיוס צפוי לפתוח

אדן הזאר | Peter Powell/PA Images via Getty Images

ריאל שלא שכנעה עד עתה, מחפשת ניצחון שלישי ברציפות לפני הפגרה נגד לבאנטה, בצל הפציעות. מעבר לבלגי קרבחאל נפצע לחודשיים וגם אודריוסולה בחוץ. קשר הכנף עשוי לחזור ל-11. הצרפתי התייחס לאוואר ולרוטציות

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הספרדית יצא לדרך היום (שבת) ויינעל מחר (ראשון) עם חמישה משחקים. האלופה ריאל מדריד תתארח בלבאנטה, נגדה הפסידה בעונה שעברה 1:0 ואיבדה את אדן הזאר. ברצלונה תפגוש את סביליה בקאמפ נואו במשחק המרכזי – ראו ידיעה נפרדת.

לבאנטה – ריאל מדריד (17:00)

הבלאנקוס מגיעים למשחק אחרי שהצליחו להשיג ניצחון שני ברציפות אך לא הרשימו כלל ב-0:1 על ויאדוליד. ואם היכולת הבינונית לא מספיקה הרי שזינדין זידאן צריך להתמודד עם מכת פציעות – בזמן שבמועדון עוד עיכלו את ההיעדרות של אדן הזאר, המגן דני קרבחאל נפצע באימון בברכו וייעדר כחודשיים. חוסר המזל נמשך כשגם מחליפו, אלברו אודריוסולה, נפצע, ובמשחק מחר ישחקו או נאצ'ו פרננדס או לוקאס ואסקס בצד ימין של ההגנה.

ריאל זקוקה לשחקן המפתח שלה בחלק הקדמי, קארים בנזמה, שטרם הבקיע בשלושת מחזורי הפתיחה. בעונה שעברה, למשל, היו לו שני שערים בשלב הזה וארבעה כעבור ארבעה מחזורים (וכך גם בעונת 2018-19). ההערכות הן שלצידו ישחק ויניסיוס ג'וניור שכבש את שער הניצחון ברביעי.

זידאן אמר לקראת המשחק: "זה משחק שלישי שלנו בחוץ העונה, אנחנו יודעים שזה יהיה מאוד לא פשוט. בשנה שעברה הם הקשו עלינו מאוד. אבל התכוננו היטב". על הביקורת: "אנחנו רוצים להוכיח את עצמנו במגרש, אנחנו לא שולטים בשאר, תמיד מבקרים אותנו. עלינו להיות מאוחדים וזה מה ש'קורה כאן. תמיד כשיש קשיים מדברים על ריאל מדריד".

קארים בנזמה. עדיין לא כבש העונה | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images

על הפציעות: "אני תמיד חיובי ונהנה מכל יום כאן, אני לא רואה דברים שליליים גם כשקשה. אני לא מודאג. אנחנו ממשיכים הלאה עם מי שעומד לרשותינו. אנחנו לא אוהבים פציעות אבל חייבים לקבל את זה ולא מחפשים תירוצים. לסגל שלי יש הרבה כישרון והרבה לב, אנחנו יודעים שיהיו קשיים אבל אנחנו מוכנים". כשנשאל האם הוא חושש אדן הזאר יהיה פצוע כרוני כמו גארת' בייל, ענה: "לא, אני חיובי. גם לגבי אדן. זו פציעת שריר. הכי חשוב שיהיה בסדר".

המאמן הכחיש את הפרסומים על אוואר: "אני לא יודע איזה מידע יש לכם, הוא שחקן נהדר, זה בטוח, ואולי יום אחד הוא ישחק במדריד, אבל עכשיו הוא בקבוצה אחרת".

ההסבר לגבי הרוטציות: "דיברנו על זה. כדי לזכות בתארים לא צריך לנצח שלושה משחקים אלא להתמודד ב-60 או 65 משחקים. אנחנו זקוקים לכולם. גם מאמנים רבים עושים את זה. פעם היו פחות משחקים, ויש יורו ביוני. אני מדבר עם השחקנים. תמיד שחקן רוצה לשחק ולעולם לא יבין למה המאמן לא נותן לו". לגבי הוותיקים (סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ' וטוני קרוס) שתמיד משחקים, אמר: "זה נכון שהם בני 30 ומעלה אבל הם יכולים לשחק עוד שש או שבע שנים".

ויניסיוס ג'וניור חוגג עם מרקו אסנסיו | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

על איסקו שמחוץ לסגל נבחרת ספרד: "אני אוהב את הסגנון שלו, הוא משחק בלי פחד ומחבב אותו מאוד. אני לא יודע מה קרה בנבחרת, הוא ישחק טוב השנה. הוא רוצה להראות למה הוא מסוגל".

המארחת, מצידה רשמה הפסד אכזרי נגד סביליה עמוק בתוספת הזמן (1:0) וזה יהיה משחק הבית הראשון שלה העונה. היא מדורגת במקום ה-13 בינתיים. חוסה לואיס מוראלס הוא השחקן הבולט בשורותיה שכבש שלושה שערים עד עתה לעומת ארבעה בכל העונה שעברה. רוג'ר מרטי שבלט עם 11 שערים אשתקד צפוי לפתוח בחוד.

במשחקים נוספים: אוסאסונה – סלטה ויגו (13:00), אלאבס – אתלטיק בילבאו (15:00), קאדיס – גרנאדה (19:30).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי