לראשונה בביתה: אתלטיקו לא בעטה למסגרת. צ'ולו: "לא מודאג"

דייגו סימאונה. מאוכזב אבל לא מודאג | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

ב-0:0 השני ברציפות, סימאונה רשם הישג מפוקפק מאז המעבר לוונדה מטרופוליטנו. המאמן: "קשה להסביר את ההבדלים עם משחק הפתיחה". ומה אמר על טוריירה? בתקשורת ביקרו: "מאופוריה לספקות גדולים ואותן הטעויות"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד גרמה לציפיות גדולות אחרי ה-1:6 על גרנאדה במשחקה הראשון העונה אך מאז חזרה לסורה. אתמול (שבת) היא סיימה בתיקו 0:0 שני ברציפות, הפעם נגד ויאריאל במשחק חלש. אם בשנה שעברה היו לה תשע נקודות משלושה משחקים, כעת יש לה רק חמש. חמור מכך: זו הייתה הפעם הרביעית בה אתלטיקו לא בועטת למסגרת בעידן דייגו סימאונה, והראשונה במגרשה הביתי, הוונדה מטרופוליטנו.

"מאופוריה לספקות גדולים", נכתב ב"אס". "טעויות העבר חוזרות על עצמן. זו רק ההתחלה אך יש מקום גדול לדאגה. אתלטיקו לא הייתה אינטנסיבית. פעם היה צריך להזיע נגדה הרבה יותר כדי לזכות בנקודה. אם ז'ואאו פליקס לא מתעלה – הקבוצה לא טובה, זו התחושה". ב"מארקה" נכתב: "אתלטיקו החדשה הפכה לישנה. פעם שנייה ללא שער והפעם גם ללא מצבים".

סימאונה נשאל על ההבדל בין משחק הפתיחה לשניים האחרים: "הרגשות מרירים. היינו מאוד מחויבים אך עם מעט מאוד כוח ברחבה. לעתים קשה להסביר מצבים מהסוג הזה. עבדנו קשה מאוד לאורך כל המשחק ונתנו הכל אבל לא יצרנו מצבים. התוצאות בשני המשחקים האחרונים הם משהו שאנחנו לא רוצים לראות כמובן. עלינו להיות סבלניים".

האם הוא מודאג מהקושי לפרוץ הגנות: "לא, כי הגישה שלנו טובה. לעתים הנעת כדור לא טובה או מסירה לא מדויקת מפריעה לך נגד הגנה. הואסקה ו-ויאריאל יריבות לא קלות. נצטרך לחפש אלטרנטיבות אחרות. אני מקווה שנוכל לשחק בהרכב החזק נגד סלטה ויגו.

כמו כן צ'ולו נשאל על לוקאס טוריירה שלפי הדיווחים יצטרף לקבוצה: "אין לי מה להגיד על זה, לא סיפרו לי כלום האם הוא עשה בדיקות רפואיות או לא, אני מתייחס רק למשחק".

השוער יאן אובלק אמר: "ויאריאל התכוננה היטב, אבל אנחנו צריכים לשחק יותר מהאגפים ולנוע יותר. לא עשינו מספיק. היינו סטטיים במחצית הראשונה. עלינו להתחיל את המשחק טוב יותר ולהשתפר. זה היה טוב להתחיל עם ניצחון גדול במחזור הראשון אבל ברור שאם לא ממשיכים ככה אז האופוריה יורדת. עלינו להמשיך לעבוד ולהשתפר ולנצח".

לואיס סוארס מתקשה. עוד תיקו מאופס לאתלטיקו | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי