וייסמן שותף בהפסד האכזרי לאייבר, 0:0 בין אתלטיקו לוויאריאל

לואיס סוארס | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-65 אך לא עזר לוויאדוליד שנכנעה 2:1 בביתה נגד עשרה שחקנים בקרב התחתית וטרם ניצחה העונה בליגה. תיקו נוסף מאכזב לסימאונה במשחק חלש, בטיס בפסגה בזכות 0:2 על בטיס

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בליגה הספרדית יצא לדרך היום (שבת). במשחק המוקדם של היום, ויאדוליד של שון וייסמן (עלה מהספסל) רשמה הפסד אכזרי נגד אייבר (2:1). בהמשך, אתלטיקו מדריד רשמה עוד תיקו מאכזב כשסיימה בתיקו 0:0 מאופס נגד ויאריאל. ריאל סוסיאדד ניצחה 0:3 את חטאפה, אין שערים בין אלצ'ה והואסקה. במשחק שנעל את הערב השיגה בטיס 0:2 על ולנסיה במסטאייה ועלתה לפסגה.

אתלטיקו מדריד – ויאריאל 0:0

אחרי הניצחון המרשים במשחק הפתיחה, כשהביסה 1:6 את גרנאדה בהופעת הבכורה האדירה של לואיס סוארס, הקבוצה של דייגו סימאונה יצרה ציפיות גדולות אלא שלאחר מכן איכזבה. הקולצ'ונרוס סיימו רק בתיקו מאופס במשחק הבית נגד ויאריאל (תיקו ללא שערים בפעם השנייה ברציפות) ללא יותר מדי הזדמנויות.

המארחת החזיקה יותר בכדור ואיימה קצת יותר על השער אך לא יצרה מספיק מצבים מסוכנים. בדקה ה-19 הגיע המצב הראשון המסוכן במשחק כאשר מריו גספאר בעט נפלא מהאוויר אך יאן אובלק מתח איברים ומנע שער. המגן הימני היה כנראה השחקן המסוכן על כר הדשא וניסה את כוחו שוב בדקה ה-50 ושוב נעצר על ידי הסלובני.

סימאונה לא היה מרוצה ממשחק ההתקפה וביצע חילוף משולש בדקה ה-70 כאשר העלה את דייגו קוסטה (במקום סוארס), יאניק קראסקו (במקום קוקה) ומרקוס יורנטה על חשבונו של אנחל קוראה, אך גם זה לא עזר. החלוץ היה קרוב לכבוש אך עשר דקות לסיום לא הגיע לכדור מסוכן ברחבה. בדקה ה-90 ג'רארד מורנו שסיים עם 18 שערים אשתקד, בעט כדור מסוכן מהאוויר אך רק ליד הקורה.

דייגו קוסטה לא מצליח לכבוש | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

לאחר פגרת הנבחרות לשתיים מצפים משחקים לא פשוטים בכלל. אתלטיקו תתארח בבלאידוס אצל סלטה ויגו, בעוד ויאריאל תפגוש את ולנסיה במשחק בית.

ויאדוליד – אייבר 2:1

הקבוצה של סרחיו גונזאלס שנשארה עם המחמאות אך בלי הנקודות נגד ריאל מדריד, רצתה לצאת לפגרת הנבחרות בטעם טוב עם ניצחון בכורה העונה בליגה נגד יריבתה מהתחתית, אך כשלה במשימה ובגדול. הפעם, החלוץ שפתח נגד הבלאנקוס נותר על הספסל ועלה מהספסל בדקה ה-65 במקום סרג'י גווארדיולה אך לא הצליח לעזור. קבוצתו נכנעה 2:1 נגד היריבה מהתחתית שהייתה בעשרה שחקנים.

גווארדיולה עצמו היה יכול לקנות את עולמו בפתיחת המחצית השנייה אך החמיץ פנדל בדקה ה-48. השוער מרקו דמיטרוביץ' זינק נהדר לפינה השמאלית והדף את הפנדל שלו. פאפה דיופ הורחק בדקה ה-73 והותיר את אייבר בעשרה שחקנים ולמרות זאת, האורחת הצליחה לנצח בתוספת הזמן כשקווין רודריגס נגח נהדר לרשת לאחר הרמה נפלאה מצד שמאל.

שחקני אייבר. ניצחון דרמטי | Perez Meca/MB Media/Getty Images

ואיך המשחק התחיל? האורחת עלתה ליתרון מפנדל משלה בדקה ה-29 כשהבלם אסטבן בורגוס בעט חזק למרכז השער וקבע 0:1. בדקה ה-37 הגיע השוויון אחרי התקפה יפה מצד שמאל כאשר נאצ'ו בישל לטוני וייה שבעט לקורה ופנימה.

במחזור השישי, לאחר פגרת הנבחרות, תצא ויאדוליד למשחק חוץ נגד העולה החדשה הואסקה. וייסמן עצמו יקווה לעזור לנבחרת במשחק הסופר-חשוב נגד סקוטלנד.

שון וייסמן. עלה מהספסל | הטוויטר הרשמי של ויאדוליד

ולנסיה – בטיס 2:0

האנדלוסיים ניצלו את המשחקים החסרים של ריאל מדריד וברצלונה ועלתה למקום הראשון לאחר ניצחון חוץ במאסטאייה שרשום על שמו של אקס העטלפים – חואקין. שחקן הכנף בן ה-39 סידר בדקה ה-19 את השער הראשון במשחק כאשר מצא את סרחיו קנאלס כובש בוולה מחוץ לרחבה ובדקה ה-75 רשם בישול נוסף לאחר שחלף על פני שלושה שחקנים תוך כדי כדרור ומסר לכריסטיאן טייו שקבע את תוצאת המשחק, למרות שבעט כדור חלש למרכז המסגרת ולשוער היריבה ז'אומה דומנש, יש חלק נכבד בשער.

חואקין, חוסה גאיה | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

ריאל סוסיאדד – חטאפה 0:3

הקרב בין השמינית לשישית בעונה שעברה הסתיים בתוצאה חד צדדית בעיקר בגלל דקות הסיום. המארחת, שרשמה הפסד בכורה העונה שבוע שעבר, הצליחה להשיג שלוש נקודות חשובות לפני פגרת הנבחרות ובמאזנה שמונה נקודות מתוך 15 אפשריות. חטאפה, מנגד, ספגה שערים ראשונים העונה.

השער הראשון הגיע בדקה ה-28. פורטו הרים, אוליביירה מיראמונטס נגע בכדור בידו ומיקל אויארסבאל, בשער הבכורה שלו העונה, דייק מהנקודה הלבנה 0:1. חטאפה כמעט השוותה בדקה ה-54 כשאנחל סחט הצלה גדולה מאלחנדרו רמירו. בדקה ה-70 אויארסבאל כמעט השלים צמד כשבעט מהאוויר ליד הקורה, ולקראת סיום המשחק התוצאה הפכה לחד צדדית.

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

אויארסבאל בישל בדקה ה-79 בכדור חופשי כאשר הגנת חטאפה התרשלה ומיקל מרינו בעט מקרוב לרשת, וכעבור שלוש דקות קבע את התוצאה הסופית בהקפצה נפלאה מעל השוער.

במשחק נוסף: אלצ'ה – הואסקה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי